لوگوی ستاره پرسپولیس برای اتومبیلرانی

لوگوی ستاره پرسپولیس برای اتومبیلرانی

مهدی طارمی که پس از یک سال فوق العاده با پورتو و کسب دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی پرتغال، خود را برای فصل جدید آماده می کند، در آخرین بازی تدارکاتی تیمش عملکرد درخشانی داشت و موفق شد نمایش موثری مقابل موناکو ارائه دهد و خوشحالی کند. هواداران تیمش..

اگرچه مهدی طارمی مثل همیشه در ترکیب اصلی قرار داشت، اما تیم فوتبال پورتو از ساعت 23:30 شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه مملو از دو دراگائو در فرانسه به مصاف موناکو رفت تا آخرین دیدار تدارکاتی خود را انجام دهد.

طارمی که فصل گذشته در 32 بازی 20 گل به ثمر رساند و 13 پاس گل داد، توانست با گلزنی دوستانه مقابل موناکو به استقبال فصل 23-2022 برود.

ستاره ایرانی پورتو که در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال 8 پنالتی زد، در دقیقه 67 دیدار تدارکاتی مقابل موناکو این کار را انجام داد و پنالتی به سود تیمش را با یک ضربه در وسط به گل تبدیل کرد. از هدف

طارمی بلافاصله پس از به ثمر رساندن آن گل پنالتی تعویض شد که با تشویق وحشیانه تماشاگران تیمش همراه شد و پس از آن هر دو تیم به گل رسیدند و در نهایت پورتو پیش افتاد.

پورتو که قرار است شنبه هفته آینده در دیدار سوپرکاپ فصل پایانی فوتبال پرتغال به مصاف توندلا برود، در آخرین بازی تدارکاتی خود در فرانسه موفق شد با نتیجه 2-1 مقابل موناکو به پیروزی برسد و به خوبی از فصل جدید استقبال کند. مقررات.

دیدگاهتان را بنویسید