لوگوی ستاره پرسپولیس: آمدم فیکس شوم

لوگوی ستاره پرسپولیس: آمدم فیکس شوم

احمد گوهری یکی از دروازه بان های پرسپولیس است که امسال با انگیزه زیادی تمرین کرده است. با این دروازه بان خوش اخلاق درباره تمرینات سرمربی برزیلی، رقابت با علیرضا بیرانوند و شرایط تیم پرسپولیس به گفت وگو نشستیم که خواندنش خالی از لطف نیست.

ابتدا از تمرینات ولسلی ننکا مربی دروازه بان های برزیلی پرسپولیس بگویید؟

آقای ننکا رزومه روشن و تجربه گسترده ای دارد. او تمرینات خوب و متنوعی به ما می دهد که امیدوارم در رقابت های لیگ برتر به وضوح شاهد آن باشیم.

می گویند خیلی سخت گیر است و روی تمرکز دروازه بان ها تاکید دارد؟

به هر حال او حرفه ای است و جدا از سخت گیری، بسیار خونگرم و مهربان است. طبیعی است که معلم برای پیشرفت شاگردش سخت گیری کند.

رقابت با علیرضا بیرانوند را چگونه ارزیابی می کنید؟

من سال هاست که علیرضا بیرانوند را می شناسم. ما 3 سال در تیم نفت تهران با هم بازی کردیم و دوستی دیرینه ای با هم داریم.

دوستی یا رقابت؟

این دو کلمه در کنار هم معنا پیدا می کنند و باعث پیشرفت هر بازیکنی می شود. من خودم عاشق رقابت هستم اما با احترام و دوستی! من همیشه به رقبای خود احترام گذاشته ام. من همیشه سعی کرده ام این رابطه خوب را حفظ کنم و باید با آنها رقابت کنیم. در این مورد بحثی وجود ندارد.

به طور مشخص از رقابت سخت با علیرضا بیرانوند پرسیدیم؟

ببینید من و علیرضا بیرانوند برای هر دو هدف مشترک داریم. هر دو تلاش می کنیم پرسپولیس موفق و قهرمان اول شود. به نظر من این مهمتر از هر سوال دیگری است.

اما خودتان در مورد رقابت صحبت کردید و شاید برخی بگویند احمد گوهری به فیکس شدن در پرسپولیس فکر می کند؟

مگه میشه فکر نکرد؟ اگر این سوال را از گلر سوم یا امیدهای یک تیم بپرسید، همان پاسخ را خواهند داد. روزی که با افتخار پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم با این هدف آمدم. اومدم مسابقه بدم و نظر آقای یحیی رو جلب کنم. باید تکرار کنم که با هدف رسیدن به تیم ملی به پرسپولیس پیوستم و این دیدگاه را داشتم. من فقط برای آمدن به پرسپولیس نیامدم و فصل گذشته هم همین هدف را داشتم. الان هم همین طور است و ما دروازه بان های پرسپولیس موظف هستیم به سادگی تمرین کنیم. خوب تمرین کنیم و در نهایت تصمیم گیرنده آقای گل محمدی است.

قرعه کشی لیگ برتر انجام شد و باید در هفته اول در اصفهان به مصاف ذوب آخان بروید؟

برای تیمی که می خواهد قهرمان شود مهم نیست قرعه کشی چیست. ما برای هر تساوی آماده شده بودیم. البته تیم ذوب آخان با سرمربیگری آقای مهدی تاتار تیم قابل احترامی است اما پرسپولیس هم می خواهد برای فصل بعد با قدرت شروع کند.

به نظر شما چه تیم هایی مدعی قهرمانی در لیگ بیست و دوم هستند؟

هنوز برای مطرح کردن مدعیان زود است اما قطعا پرسپولیس یکی از این تیم هاست. تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر آقای یحیی و کادر فنی پشت سر می گذاریم و می خواهیم با کمک هواداران پرشمار و دوست داشتنی پرسپولیس در لیگ آینده بهترین نتایج را کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید