اولویت من پرسپولیس بود و با دل به این تیم آمدم/ مسابقات قهرمانی پرسپولیس بی نظیر است


ساعت: 22:50
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1856096

مدافع جدید تیم پرسپولیس گفت: از چند تیم پیشنهاد داشتم اما به همه گفتم اولویت من در ایران پرسپولیس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی پورعلی گنجی درباره حضورش در تیم پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که به ایران برگشتم و به پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار می کنم. با تشکر از همه کسانی که در این راه کمک کردند.

وی افزود: مذاکرات برای حضورم در پرسپولیس طولی نکشید زیرا این کار را انجام دادم تا با پیراهن پرسپولیس به جام جهانی بروم. پوشیدن پیراهن پرسپولیس هم برایم افتخار بود. خدا را شکر و خیلی خوشحالم.

مدافع جدید پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه به من لطف داشته و امیدوارم لایق محبت آنها باشم. در سال های اخیر صحبت های زیادی در مورد حضور من در پرسپولیس مطرح شده است اما قراردادهای بلندمدتی با تیم های دیگر بسته بودم و این اتفاق نمی افتاد. در این شرایط توانستم به ایران برگردم. تیم های مختلف با من خوب بودند اما به همه آنها گفتم اگر در ایران بازی کنم اولویتم پرسپولیس است.

پورعلی گنجی در خصوص نامزدی مجدد خود با یحیی گل محمدی گفت: افتخار شاگردی ایشان در تیم نفت را داشتم. در 19 سالگی خیلی به من لطف کردند و دوباره آتشم زدند. او به عنوان مدافع میانی من را به تیم ملی سپرد. با گل محمدی صحبت کردم و همه چیز خوب پیش رفت. او به من اعتماد کرد و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد او را بدهم.

او گفت: هواداران با من خوب بودند. وقتی صحبت من برای آمدن به پرسپولیس شد، خیلی خیلی مهربان بودند. امیدوارم بتوانم در حد توانم به تیم کمک کنم تا شرمنده آنها نباشم. جو پرسپولیس طوری است که همه بازیکنان دوست دارند اینجا باشند. وقتی آمدم با بازیکنان تیم ملی بازی کردم و تجربه مربیگری را دارم. باعث افتخار بود که بعد از مصدومیت خطرناکی که گرفتم بستری شدم. وقتی در تمرین شرکت کردم همه به من سلام کردند و خیلی به من لطف داشتند. با تشکر از همه شما؛ مصدومیتم کم نبود و زمانی برایم اتفاق افتاد که نتوانستم با تیم تمرین کنم.

پورعلی گنجی در ادامه با بیان اینکه در هیچ لیگی نمی توان پنج سال پیاپی قهرمان شد، گفت: این اتفاق می تواند در یک سری مسابقات قهرمانی رخ دهد اما احساس می کنم در لیگ ما این اتفاق تکرار نخواهد شد. شاید مواقعی پیش بیاید که تیمی برنده نشود اما به نظرم پرسپولیس امسال هم می توانست قهرمان شود. هیچ چیز ارزش های پرسپولیس را کوچک نمی کند و فکر می کنم با رهبری، تجربه کادرفنی و استعداد قهرمانان می توان آن را تکرار کرد.

وی در پایان یادآور شد: از هواداران تشکر می کنم و امیدوارم از من حمایت کنند تا بتوانم به عنوان یک بازیکن کوچک پرسپولیس خدمت بزرگی به تیم کنم و پرچم این تیم را در آسیا و ایران به اهتزاز درآورم و این پرچم همیشه خواهد بود. بالا باش…”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید