مطهری تلاش کرد و من را به تیم بازگرداند/ از زمانی که به استقلال آمدم تنها چیزی که می خواستم جام بود!


ساعت: 19:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907979

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از زمانی که به استقلال آمدم دوست داشتم جام ها را به دست بیاورم. این اولین بار است و امیدوارم بیشتر برنده شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی سوپرجام گفت: از نتیجه راضی هستم. تیم حریف را کاملا کنترل کردیم. ما یک گل زدیم و بازی را بردیم. اولین سوپرجام برای استقلال رقم خورد. من به بازیکنان گفتم که قرار است تاریخ سازی کنیم. ما شایسته آن بودیم و سخت تلاش کردیم. ما در چند جبهه جنگیدیم و پاداش خود را گرفتیم.

وی همچنین گفت: ارسلان از تیم خارج شد و قهرمان تیم شد. این فوتبال است. شما نباید خسته شوید. این پیام من به همه بازیکنان است. اگر استعفا دهید، گزینه سرمربیگری نخواهید بود. ارسلان کار می کرد و من او را به تیم برگرداندم. برد خوبی گرفتیم فرصت هایی برای بازیکنان وجود خواهد داشت. باید از فرصت استفاده کرد. مطهری از فرصت استفاده کرد و به کار خود ادامه داد. ارسلان درس بزرگی برای همه بازیکنانی است که تسلیم نمی شوند و منتظر فرصت هستند.

ساپینتو درباره احساساتش پس از قهرمانی گفت: ما چند ماه سختی را پشت سر گذاشتیم و رنج زیادی کشیدیم. جریمه من واقعاً منصفانه نبود. این نتیجه جنگ و کار ما بود. از زمانی که به استقلال آمدم دوست داشتم جام ببرم. این اولین بار است و امیدوارم بیشتر برنده شوم. برای هواداران استقلال خوشحالم و حیف که هواداران در ورزشگاه نبودند.

وی درباره نحوه برگزاری بازی در کرمان ادامه داد: ورزشگاه برای سوپرجام خوب نبود. برای این دیدار 3 گزینه بهتر داشتیم اما در نهایت این ورزشگاه انتخاب شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره تعطیلات لیگ برتر تصریح کرد: برای همه تیم ها یکسان است. وقتی تناسب اندام دارید، می خواهید ادامه دهید، اما جام جهانی وجود دارد و زندگی همین است. وقفه در اواسط لیگ است و ما سعی می کنیم خود را وفق دهیم و قوی تر شویم.

سرمربی استقلال درباره برنامه استقلال برای از سرگیری تمرینات گفت: چند روز تعطیلی برای بازیکنان در نظر گرفته ام. تغییرات مدیریتی برنامه های ما را تغییر داده است و تلاش می کنیم این مشکل را حل کنیم. من در کشور شما یک خارجی هستم. بخش کوچکی از این پیروزی را به همه ایرانی‌هایی که دچار مشکل هستند تقدیم می‌کنم و امیدوارم شاد باشند. من مردم ایران را دوست دارم و مهم این است که مردم شاد زندگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید