مشاور اجرایی باشگاه استقلال فاش کرد: تنها چیزی که نداشتیم و نداریم مشکل مالی است.

مشاور اجرایی باشگاه استقلال فاش کرد: تنها چیزی که نداشتیم و نداریم مشکل مالی است.

میشم منیعی بازیکن سابق استقلال و مشاور ارشد مدیرعامل این باشگاه در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهاراتی داشت:

از شرایط رده بندی استقلال راضی هستی؟

همه هواداران استقلال می دانند که ما در پایان فصل گذشته سرمربی خود را بدون اطلاع قبلی از دست دادیم و با توجه به شرایطی که امروز در آن قرار داریم و متاثر از اتفاقات اخیر، انتخاب کادر فنی جدید و عقد قرارداد با او زمان برد. خرداد ماه امسال است وگرنه برنامه ریزی برای فصل جدید از نظر مدیریتی باشگاه شرایط متفاوتی را برای این تیم در مسابقات رقم می زد.

با این حال آیا از وضعیت فعلی راضی هستید؟

انتظار ما این بود که استقلال فصل را با نتیجه بهتر از شکست آغاز کند اما حضور کادر فنی جدید و بازیکنان جدید و همچنین جدایی تعدادی از بازیکنان قبلی شرایط را به گونه ای رقم زد که یک شکست غیرمنتظره رخ دهد. برای ما. اما پیشرفت استقلال نشان داد که این تیم هر هفته در حال پیشرفت است. در دیدار مقابل ملوان و مس کرمان دو برد متوالی و در دیدار رفت مقابل مسجد سلیمان به تساوی رسیدیم اما در دیدار با پیکان مستحق برد بودیم اما بازی نزدیک تیم حریف شرایط را برای استقلال سخت کرد. .

به بازی نساجی چه امتیازی دادید؟

فکر می کنم همه هواداران از تماشای این دیدار رضایت کامل داشتند. استقلالی که مردم دوستش دارند، همان تیمی بود که در دیدار مقابل نساجی به میدان رفت. بازیکنان ما آنقدر روی نساجی فشار آوردند که بازیکنانشان با خطاهای متعدد از زمین اخراج شدند. این نشان می‌دهد که استقلالی‌ها اظهار نظر کردند که او از حریف خود پیشی گرفته و شاید اگر اعضای تیم کمی دقت می‌کردند می‌توانستیم بازی را با نتیجه بهتری به پایان برسانیم.

بعد از بازی بحث هایی در مورد واریز نشدن پاداش به حساب بازیکنان و یا موارد مشابه مطرح شد. آیا چنین مشکلاتی در استقلال وجود دارد؟

اصلا اینطور نیست. از روزی که آقای آگرلو به سمت مدیرعاملی باشگاه منصوب شد تا به امروز حتی یک خبر مرتبط با مشکلات مالی بازیکنان، سایر اعضای تیم و یا هر موضوع دیگری منتشر نشده و در جایی منتشر نشده است. یکی از موضوعات اصلی مدیرعامل باشگاه استقلال، مدیریت صحیح مالی مشکلات این باشگاه است. چه پول بازیکنان و مربیان و چه مشکلات دیگری مثل پول هواپیما، اتوبوس، هتل و این قبیل مشکلات. به همین دلیل از هواداران استقلال می خواهم که به هیچ وجه به این شایعات توجه نکنند چرا که برای شکست استقلال شایعه پراکنی می کنند اما در واقع به خودشان آسیب می زنند.

اینکه شنیده می شود در بازی پیکان و نساجی باشگاه به ساپینتو اولتیماتوم داده است درست است؟

اصلا چنین چیزی وجود ندارد. کسانی که بحث اولتیماتوم ساپینتو را مطرح کردند، دشمنان استقلال هستند و می خواهند تیم ما را به حاشیه برانند، اما خوشبختانه استقلال مدیرعاملی درایت دارد. تاثیر این اتفاق خوب را در نتیجه بازی دیدیم. از طرفی خود ساپینتو سلطان حواشی است و خوب می داند چگونه از بازی چنین افرادی دور بماند.

به نظر شما فاصله سه امتیازی تا بالای جدول قابل جبران است؟

100% قابل استرداد ما یک بازی رودررو با پرسپولیس داریم که یک بازی 6 امتیازی است. باز هم همه تیم ها هر هفته برنده نمی شوند. در نهایت این تیم ها مثل ما که در سه بازی امتیاز کم کرده ایم امتیاز می گیرند اما باید از اینجا به بعد قوی پیش برویم تا نتیجه بگیریم و یک بازی زیبا انجام دهیم. بازی هایی که طرفداران آن را دوست دارند.

استقلال بیشترین بازیکن ملی پوش را در لیست بازیکنان لیگ برتر دارد. به نظر شما آیا می توان دوباره این تعداد را افزایش داد؟

به آقای کی روش یا کسانی که لیست تیم ملی را تهیه کرده اند توصیه می کنم که بازی های استقلال را با دقت بیشتری تماشا کنند. استقلال قطعا بازیکنان دیگری هم دارد که می توانند به تیم ملی دعوت شوند. در بازی آخر یکی دو تا از آنها را به وضوح دیدیم.

دیدگاهتان را بنویسید