لوگوی ستاره سابق پرسپولیس برای یحیی و پرسپولیسی ها

لوگوی ستاره سابق پرسپولیس برای یحیی و پرسپولیسی ها

فرشاد احمدزاده در حاشیه اردوی آماده سازی پیش فصل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ترکیه اظهار داشت: در چند روز اخیر اردوی بسیار خوبی در ترکیه با حضور بازیکنان تیم برگزار شد و بازیکنان تیم همگی هستند. تمرین با کیفیت و با روحیه خوب و شرایط خوب برای اردو حاکم است

وی ادامه داد: در چند روز اخیر بازیکنان جدیدی به ترکیب سپاهان اضافه شده اند و امیدوارم این بازیکنان از اردو بهره ببرند و شرایط تیم نسبت به روز گذشته هر روز بهتر شود و برویم. با یک تیم کامل و خوب به مسابقات برویم و با هماهنگی کامل به مسابقات برویم. .

وینگر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به شروع زودهنگام تمرینات تیم اصفهانی خاطرنشان کرد: برای داشتن تیمی خوب و منسجم باید تمرینات منظم را با کادر فنی خوب پشت سر بگذاریم و به نظر من امسال بهتر از این است. سال‌های گذشته این یکی از آن سال‌هایی بود که همه چیز به آرامی پیش رفت و امیدوارم به خوبی ادامه دهیم.

وی در خصوص سال دوم همکاری با مورائیس تصریح کرد: سال گذشته توانستیم بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم اما در پایان فصل به نتیجه ای که می خواستیم نرسیدیم و قهرمان نشدیم اما امسال با شناخت مورایس می توانیم تیم خوبی برای تورنمنت لیگ بسازیم و با تلاش بازیکنان نتایج بهتری نسبت به سال گذشته به دست خواهیم آورد.

احمدزاده با اشاره به اهمیت حضور هواداران گفت: امیدوارم هواداران مانند سال گذشته به ورزشگاه ها بیایند و از ما حمایت کنند. آغاز امسال

وی ادامه داد: حضور هواداران سپاهان برای ما بسیار مهم است زیرا با آمدن آنها انرژی زیادی می گیریم. می دانم فصل گذشته برای آنها خیلی سخت بود که با این همه حمایت به نتیجه ای که می خواستند نرسیدیم، اما امیدوارم با حمایت آنها بتوانیم امسال نتیجه خوبی بگیریم.

هافبک سپاهان به حضور بازیکنان جدید در تمرین طلای پوشان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بازیکنان جدید آنقدر بزرگ هستند که به خوبی می دانند به کدام باشگاه رفته اند و از همه چیز مطلع هستند. باشگاه سپاهان باشگاه بزرگی است و امیدوارم قدر این پیراهن را بدانند و برای سپاهان تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید