خط و لوگوی مدیرعامل باشگاه پیکان برای پرسپولیسی ها

خط و لوگوی مدیرعامل باشگاه پیکان برای پرسپولیسی ها

اکبر محمدی که در جلسه سالانه هیات فوتبال تهران شرکت می کند در حاشیه این جلسه در خصوص موضوعات مختلف صحبت کرد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

** هیات رئیسه هیات فوتبال تهران؟
امیدوارم انتخابات کاملاً دموکراتیک برگزار شود تا افرادی که حق حضور در هیئت را دارند و می توانند ظرفیت خود را به هیئت فوتبال بدهند، انتخاب شوند.

** پیشرفت بازیکنان پیکان کاهش پیدا کرده است؟
انصافاً تهران در رده های سنی مختلف بالاترین سطح رقابت را دارد، هرچند ممکن است از نظر زیرساختی و تشکیلاتی مشکلات و کاستی هایی وجود داشته باشد، اما اگر بخواهم در مورد باشگاه خودمان بگویم باید اعتراف کنم که پیکان پربازیگرترین بازیکن آنجاست. تیم های اصلی تا بزرگسالان بودند. این را می توان با آمار ثابت کرد. سال گذشته 11 بازیکن از آکادمی پیکان در تیم بزرگسالان ما بازی کردند. یکی از این بازیکنان امسال کاپیتان تیم بزرگسالان پیکان است. این روند ادامه دارد و بیش از 14-14 بازیکن از آکادمی در تیم بزرگسالان پیکان عضویت دارند.

** ما رسالت خود را در شناسایی استعدادها انجام می دهیم
افرادی مانند علیرضا رضایی که حالا دروازه بان استقلال است، محمد هدبنده لو هافبک ذوب آهن و فردین یوسفی بازیکن صنعت نفت در آکادمی پیکان بزرگ شده اند. ما وظیفه خود را برای ماموریت خود انجام می دهیم. اما شهر 18 میلیونی تهران باید از نظر زیرساخت ها و امکانات بازی و برگزاری شرایط متفاوتی داشته باشد. انتخابات هیات رئیسه هیات فوتبال تهران امروز برگزار می شود و امیدواریم با تیم مدیریتی جدید این اتفاق بیفتد.

** من ناراحت شدم و بین دو نیمه استقلال ورزشگاه را ترک کردم
با توجه به تجربه ای که در فوتبال داشتم، ممکن است در 19-15 دقیقه ابتدایی بازی متوجه گیم پلی بازی شده باشم. در آن لحظات از عملکرد تیم بسیار ناراحت بودم. بیشتر نگران خودم بودم. من سال گذشته در بازی در ورزشگاه شهدای کودس دچار حمله قلبی شدم و دوست نداشتم این اتفاق تکرار شود. بنابراین سعی کردم از ورزشگاه خارج شوم و بازی را از داخل باشگاه تماشا کنم، اما متاسفانه شکست تیم ما در نیمه دوم تلخ تر شد.

** نتایج کلی ما رضایت بخش است
با توجه به عملکرد کلی پیکان در 9 بازی اخیر، نتایج ما راضی کننده است. امیدواریم بدون فشار روحی و روانی به تیم بتوانیم به رتبه ای مانند فصل گذشته دست پیدا کنیم.

** مقابل پرسپولیس از درس های دیدار با استقلال استفاده می کنیم
البته ما با توجه به عملکرد ضعیف خود در این دیدار از استقلال چیزهای زیادی یاد گرفتیم آنها شرایط متفاوتی خواهند داشت. با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائلم، فقط 3 امتیاز مقابل این تیم را تماشا می کنم.

** آیا برخی تیم های لیگ برتری از جادوگر استفاده می کنند؟
جدی، زمین نباید قانون باشد، زمین را نباید در غیر این صورت پذیرفت.

** امیدوارم تا پایان فصل در دستگردی بازی کنم
تمام تلاش ما این است که این بازی به مصاف استقلال و گل گهر در ورزشگاه دستگردی شود. امیدوارم سازمان لیگ طوری برنامه ریزی شود که من و سایپا بتوانیم یک هفته در این ورزشگاه بازی کنیم. اگر این اتفاق بیفتد در پایان فصل مسابقات خود را در ورزشگاه دستگردی انجام می دهیم.

** ماجرای شکایت از بازیکن گابنی گل گهر
ما به فدراسیون فوتبال، کمیسیون انضباطی، استیناف انضباطی و کمیته های اخلاق اعتماد کامل داریم. سال گذشته اتفاقی بین ما و باشگاه سایپا افتاد که هیات تجدیدنظر به درستی رای هیات انضباطی را زیر پا گذاشت و در این کمیته حق قایل شد. و این بار به سیستم قضایی مستقل فدراسیون اعتماد داریم و از هر تصمیم آنها اطاعت خواهیم کرد.

** شکایت به CAS؟
محمدی با بیان اینکه اگر مسئولان محلی در این خصوص به نتیجه نرسند، پرونده را به دادگاه CAS خواهند برد، گفت: امیدوارم پرونده به آنجا نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید