درخواست رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از مدیرعامل ایران خودرو برای حضور باشگاه پیکان در مسابقات فدراسیون

ساعت: 22:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791635

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با ارسال نامه ای به مدیرعامل ایران خودرو خواستار حضور باشگاه پیکان در مسابقات این فدراسیون شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با ارسال نامه ای به فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از مدیرعامل این گروه صنعتی خواست تا در هیئت مدیره شرکت کند. مدیران فدراسیون شروع به کار در حوزه های مختلف، مرتبط و کاربردی مسابقات اتومبیل رانی با استفاده از ظرفیت موجود.

در بخشی از این نامه آمده است:

همانطور که می دانید باشگاه فرهنگی ورزشی ایران هورو و پیکان بر اساس کارکرد و رسالت خود در عرصه ورزش و همچنین شاخه های کاربردی اتومبیلرانی تاکنون فعالیت های جدی و چشمگیری در بخش های مختلف این رشته ورزشی داشته اند. از جمله تجمعات و دریفت ها. مهارت در زمینه معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گروه نیز توانایی و کیفیت موثر محصولات است.

با توجه به نگرش هدفمند و هوشمندانه شما در جهت استفاده حداکثری از فرصت ها در رشته های مختلف ورزشی به نفع پلتفرم ها و ظرفیت های موجود درون گروه از جمله برخی شرکت های تابعه مرتبط در حوزه آپشن و تقویت خودرو جهت فعال سازی این حوزه با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی ایران خودرو بنا به صلاحدید شما دستور اقدام صادر نمایید.

بدیهی است فدراسیون اتومبیلرانی با استفاده از تمامی توانمندی های موجود برای تسهیل فعالیت در صنایع مرتبط در این راستا، گروه صنعتی ایران و باشگاه فرهنگی ورزشی ایران هودرو را همراهی و حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید