برگزاری اجلاس سالانه فدراسیون جهانی موتورسواری با حضور رئیس فدراسیون ایران / ترتیب دیدار با خلبان ایرانی مسابقات نسکار

ساعت: 14:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791272

نشست سالانه فدراسیون جهانی موتورسواری با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، نشست سالانه فدراسیون جهانی موتورسواری (فیلم) برگزار شد.

این انجمن به میزبانی موناکو برگزار شد و بسیاری از کشورها به دلیل محدودیت های کرونری به صورت آفلاین در این انجمن شرکت کردند.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران نیز به نمایندگی از کشورمان به صورت غیرحضوری و آنلاین در این نشست حضور یافت.

در این مجمع موضوعات مختلفی از جمله تصویب ارائه فدراسیون جهانی برای سال 2021 و همچنین اصلاحات جدید در اساسنامه فدراسیون جهانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

روسای فدراسیون های اروپایی، آسیایی، آفریقایی، اقیانوسیه و پان آمریکا نیز گزارشی از عملکرد خود در سال جاری و روسای کمیته های مختلف ارائه کردند. FIM آنها همچنین وضعیت قاره خود را در یک سال گذشته توصیف کردند.

* دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با خلبان ایرانی مسابقات نسکار برگزار شد.

میثم طاهری راننده ایرانی قهرمانی جهان با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که با رویکرد ارتقای سطح آموزشی و استفاده از تجربه ایرانیان با تجربه دست اندرکار در عرصه های بین المللی برگزار شد، رئیس فدراسیون گفت: استفاده در آکادمی فدراسیون. آموزش فعلی مطابق با استانداردهای بین المللی در دستور کار آکادمی فدرال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید