لوگوی سرمربی استقلال برای پرسپولیس و یحیی

لوگوی سرمربی استقلال برای پرسپولیس و یحیی

پرسپولیس روز پنجشنبه هفته جاری در مرحله نیمه نهایی جام حذفی یک بازی بسیار حساس مقابل هواداران خواهد داشت. نبردی که برای هر دو تیم حیاتی است و جایی برای خطا نیست.

هر چند در نگاه اول پرسپولیس شانس بیشتری برای برد در این بازی دارد و بسیاری از هواداران این تیم دوست دارند شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی در این دیدار فینالیست شوند و در نبرد نهایی با استقلال دیدار کنند تا بار دیگر پایتخت را در دربی ببینند. هوادار تیم کسی نیست که به این راحتی تسلیم شود. آنها در بازی برگشت لیگ برتر پرسپولیس را شکست دادند و سرمربی هوادار معتقد است توانایی تکرار یک کار مشابه را دارند. ساکت الهامی در تمرین هواداران به شاگردانش گفت: «تا اینجا فکر می‌کنم به دستاورد بزرگی دست یافته‌اید.» شما در لیگ برتر امتیاز حذفی کسب کرده‌اید و به نیمه‌نهایی جام حذفی رسیده‌اید که این یک امتیاز ارزشمند است. دستاورد، اما همچنان می تواند ادامه داشته باشد. اگر پرسپولیس را شکست دهید، تاریخ سازی می کنید و می توانید تاریخ فوتبال را برای خود تغییر دهید.

ساکت الهامی در کنار تراکتورسازی و نساجی سابقه قهرمانی در جام حذفی را دارد و اگر بتواند با هواداران این کار را انجام دهد، رکوردی خاص و منحصر به فرد در فوتبال ایران به ثبت خواهد رساند.

دیدگاهتان را بنویسید