لوگوی هافبک پرسپولیس برای استقلال

لوگوی هافبک پرسپولیس برای استقلال

سیامک نعمتی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در چند فصل اخیر بوده و شاهد نمایش های خوبی از این بازیکن بوده ایم. با این حال سیامک در این فصل به دلیل مصدومیت و جراحی بازی های زیادی را در پرسپولیس از دست داد. نعمتی که در چند بازی اخیر تیمش و با حضور رضایان در سمت راست خط دفاعی، از یک خط به جلو عبور کرد و در پست مورد علاقه خود بازی کرد، موفق شد گل برتری تیمش را در دیدار مقابل شاههودرو به ثمر برساند. پاس گل در دیدار مقابل فجر. با سیامک در مورد این فصل و البته برنامه او برای فصل آینده گفت و گو کرده ایم که در ادامه می خوانید:

فصل را با پیروزی تمام کردی. بازی با فجر چطور بود؟

خب با توجه به اینکه رده بندی تیم ما در جدول تقریبا قطعی بود و سقوط فجر قطعی بود، مسابقه خیلی هیجان انگیز و پر استرس نبود و هر دو تیم آرام بازی کردند. با این حال می خواستیم به هر حال فصل را با پیروزی به پایان برسانیم تا هواداران راضی باشند. خوشبختانه به هدف خود یعنی کسب 3 امتیاز رسیدیم و لیگ را با پیروزی به پایان رساندیم. فجر هم تیم خوب و قابل احترامی بود و امیدوارم به لیگ برتر برگردند.

به نظر شما دلیل قهرمان نشدن پرسپولیس در این فصل چه بود؟

تیم ما از نظر گلزنی عملکرد بدی نداشت اما در چند بازی که شدیداً به 3 امتیاز نیاز داشتیم، به راحتی امتیاز از دست دادیم و همین باعث شد مسیر قهرمانی را از دست بدهیم و جام ها را از دست بدهیم. فکر می کنم در برخی مسابقات واقعا بدشانس بودیم و در حالی که تیم برتر زمین بودیم و باید پیروز می شدیم، این اتفاق نیفتاد و به راحتی به حریف امتیاز دادیم. باز هم اگر بدشانسی و یک سری اتفاقات نبود الان جای ما و تیم قهرمان عوض شده بود. فکر می کنم تیم ما امسال لااقل یک جام قهرمانی را داشت. با این حال می دانم که توقعات از پرسپولیس زیاد است و سعی کردیم به هوادارانمان قهرمانی بدهیم اما متاسفانه شرایط آنطور که می خواستیم پیش نرفت و نتوانستیم قهرمان شویم.

فصل بعدی را چگونه می بینید؟

خب الان در تعطیلات هستیم و باید استراحت کنیم. پس از چند روز استراحت و ریکاوری برای فصل آینده آماده خواهیم شد. امیدوارم مدیریت باشگاه ابتدا ترکیب فعلی را حفظ کند و با بچه هایی که قراردادشان در حال اتمام است تمدید کند. آن وقت یک تیم خوب را برای فصل آینده می بندند تا ما با قدرت شروع کنیم و فصل بعد برای قهرمانی بجنگیم و دوباره قهرمان شویم.

صحبت از تمدید قرارداد بازیکنان شد. شما یکی از افرادی هستید که قراردادتان به پایان رسیده است. در پرسپولیس می مانی؟

پرسپولیس تیم مورد علاقه من است و بازی در این تیم افتخار بزرگی است. من همیشه گفته ام که باز هم می گویم اولویت اولم ماندن و تمدید قراردادم با پرسپولیس است و اگر شرایط فراهم شود با سربلندی در پرسپولیس می مانم.

در دیدار مقابل شاههدرو عکس هایی از درگیری شما و حامد لک منتشر شد. صحبت در مورد آن.

نه مشکل خاصی و درگیری بین من و حامد وجود نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید