لوگوی ستاره پرسپولیس برای استقلال

لوگوی ستاره پرسپولیس برای استقلال

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر موفق شد هواداران تهرانی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. دانش آموختگان یحیی گل محمدی در این دیدار توانستند دروازه را بسته نگه دارند. این تیم پس از دو دیدار مقابل صنعت نفت آبادان و سپاهان موفق به ثبت کلین شیت شد.

در روزهایی که پرسپولیس در فرم خوبی قرار ندارد، اگر از هر هوادار این تیم بپرسیم بهترین بازیکن این تیم کیست، بدون شک پاسخ سوال آنها کسی نیست جز علیرضا بیرانوند. او تنها بازیکن سرخ رنگی بود که پس از شکست مقابل الدحیل و حذف از آسیا مورد تشویق همان هواداران قرار گرفت و هواداران خشمگین پرسپولیس به سمت سرمربی آن تیم و سایر بازیکنان بطری پرتاب کردند. بیرو در روزهای کم کاری پرسپولیس ستاره سرخپوشان بود و اگر نبود شاید گل محمدی و پرسپولیس در شرایط بسیار بدتری قرار می گرفتند.

کارنامه قابل توجه مدافع ملی پوش پرسپولیس در روزهای بد این تیم نکته مهمی است. بیرانوند پیش از این با 31 تیم لیگ برتری بازی کرده و موفق شده مقابل 30 تیم دروازه خود را بسته نگه دارد. هوادار تهران تنها تیمی بود که بیرو هرگز نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد. بیرانوند در فصل گذشته در 3 بازی به مصاف این تیم تهرانی رفت که دو برد 3 بر 1 و یک شکست 1 بر صفر به همراه داشت تا هواداران تنها تیمی هستند که دروازه بان شماره یک تیم ملی نتوانست مقابل آن نگه دارد. کلین شیت.. این تا زمانی که موفق شد حتی مقابل تیم فعلی اش پرسپولیس کلین شیت کند.

بیرانوند در آن روز مقابل هوادار تقلا نکرد و این دروازه بان موفق شد ویکت خود را مقابل هوادار بسته نگه دارد تا در برابر 31 تیم لیگ برتری که مقابلش قرار گرفته بود کلین شیت کند.

مدافع ملی پوش پرسپولیس حالا با ثبت این رکورد تاریخی با روحیه بالایی برای رویارویی با استقلال تهران در شهرورد پایتخت آماده می شود. این دروازه بان موفق شد ششمین کلین شیت خود را در این فصل به ثبت برساند و تنها در 4 بازی دروازه بان را دیده است. جالب اینجاست که بیرو امسال فقط در بازی با صنعت نفت آبادان بیش از یک گل دریافت کرده است.