لوگوی فرهاد برای ستاره نیمکت نشین استقلال

با نزدیک شدن به دقیقه 66، مربی مطهری از سمت راست وارد زمین شد و زستد جایگزین او شد تا نشان دهد سرمربی استقلال بیشتر دلسوز یمگا و زستد است و نمی خواهد این ترکیب را به هم بزند. با توجه به اینکه مطهری بعد از بازی با ذوب آهن (قبل از بازی با تراکتورسازی) از نیمکت خود گلایه داشت، انتظار می رفت فرهاد مجیدی از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند اما سرمربی آبی ها چنین تصمیمی نگرفت، بنابراین مطهری ادامه خواهد داد. به عنوان بازیکن جایگزین در تیم خود سوالی که بعد از بازی با تراکتورسازی باید در نظر داشت این بود که مطهری دیگر مانند ذوب آهن با نیمکت نشینی مخالفتی نداشت.

این مشکل ناشی از تذکراتی است که پس از بازی با ذوب آهن به این بازیکن داده شد و به مطهری گفته شد که اگر در مصاحبه های خود از نیمکت نشینی مجدد خود شکایت کند قطعا با جریمه مالی باشگاه و شاید یک مربی ارشد مواجه خواهد شد. استقلال هم تصمیمات فنی را علیه این بازیکن خواهد گرفت.

همین اخطار کافی بود تا مطهری بعد از بازی با تراکتورسازی دیگر از بدشانسی خود در نبودن در ترکیب اصلی چیزی نگوید و بدون انجام مصاحبه ورزشگاه را ترک کند. البته این اخطار فقط شامل شرایط مطهری نمی شود، بلکه تصمیم گیران باشگاه استقلال به همه بازیکنانی که کمتر در ترکیب اصلی بازی می کنند، اعلام کرده اند که با مصاحبه های اعتراض آمیز به جو تیم فشار نیاورند.

با توجه به اینکه هواداران استقلال نیز نسبت به اعتراض بازیکنان واکنش نشان می دهند و دوست ندارند در شرایطی که تیمشان در بالای جدول قرار دارد به حاشیه بروند، انتظار می رود در پایان لیگ شاهد چنین اعتراضاتی نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید