ستاره استقلال با وجود اینکه نیمکت نشین است، پیشنهادات او را رد می کند

ستاره استقلال با وجود اینکه نیمکت نشین است، پیشنهادات او را رد می کند

بابک مرادی، هافبک تیم فوتبال استقلال یکی از بازیکنانی بود که در فصل نقل و انتقالات به آستانه حضور در لیست مازاد استقلال رسید اما اصرار او برای ماندن باعث شد تا فرهاد مجیدی از تصمیم خود صرف نظر کند و این بازیکن را در این فصل حفظ کند. تیم او.

جالب است بدانید بابک مرادی در نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادهای بسیار خوبی داشت اما به همه تیم ها اعلام کرد که نمی خواهد شانس ماندن در استقلال را به راحتی از دست بدهد و نمی خواهد از این تیم جدا شود.

به نظر می رسد مرادی از معدود بازیکنانی باشد که حتی دوست دارد در استقلال روی نیمکت بنشیند و نمی خواهد فرصتی که به راحتی به دست می آید را از دست بدهد، هرچند که قطعا برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش خواهد کرد.

این بازیکن بارها اعلام کرده که از کودکی عاشق استقلال بوده و آرزوی بازی در این تیم را دارد. او فصل گذشته به جمع آبی ها اضافه شد و هر بار که برای تیمش بازی می کرد عملکرد نسبتا خوبی داشت.

با این حال در فصل جدید بابک شانسی برای بازی نداشت و با توجه به تعداد زیاد بازیکنان در خط هافبک و البته نظر نه چندان مثبت فرهاد، بعید است این بازیکن فرصت های زیادی برای ادامه فصل داشته باشد.

خود بابک هم می داند که فرصت زیادی برای بازی در استقلال پیدا نمی کند اما باز هم بین بازی در تیمی غیر از استقلال و نیمکت نشینی در تیم محبوبش یکی را انتخاب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید