لوگوی هافبک سابق پرسپولیس برای استقلال

لوگوی هافبک سابق پرسپولیس برای استقلال

گلزن سابق پرسپولیس معتقد است به احتمال زیاد در هفته آخر سرنوشت قهرمانی مشخص خواهد شد.

عباس آگی با بیان این جمله گفت: در لیگ هفتم هم با مربیگری افشین گتبی تقریباً همین شرایط را پشت سر گذاشتیم. در این دوره از مسابقات لیگ برتر، رقابت پرسپولیس و سپاهان اصفهان مشاهده شد. قهرمان تا روز آخر مشخص نبود و در دقیقه 96 با گل فوق العاده حساس و مهم سپر حیدری موفق شدیم در لیگ هفتم قهرمان شویم.

وی ادامه داد: به نظر می رسد یحیی گل محمدی و شاگردانش برای کسب عنوان قهرمانی مصمم هستند. تیم 10 نفره یحیی گل محمدی با برنامه به شکلی باورنکردنی به مصاف پیکان رفتند. جابجایی ها عجولانه و خیلی منطقی نبودند. احساس می کنم این پرسپولیس با برنامه می تواند در لیگ هفتم قهرمان شود.

هافبک سال های اخیر پرسپولیس با اشاره به نقش سیدجلال حسینی، یادآور شد: سیدجلال حسینی حتی با 40 سالگی هم یک بازیکن معمولی نیست. او علاوه بر اینکه یک مدافع باهوش با اشتباهات کم است، به عنوان کاپیتان از قدرت رهبری بالایی نیز برخوردار است. حضور مجدد سید جلال در ترکیب اصلی سهم بسزایی در موفقیت پرسپولیس داشته است. شاگردان یحیی گل محمدی، حمید مطهری و پرسپولیس هم اکنون تجربه زیادی دارند و بعد از 10 نفر از این تجربه به خوبی استفاده کردند.

عباس ایکی خاطرنشان کرد: بدون شک بازی با 10 بازیکن برای هیچ تیمی آسان نیست. از دست دادن یک بازیکن از تیم هر تیمی را ناراحت می کند و معمولا در چنین شرایطی یک تیم 10 نفره حتی به تساوی رضایت می دهد اما پرسپولیس فقط به دنبال برد بود و برای رسیدن به این هدف برنامه داشت. حضور علیرضا ابراهیمی پس از مصدومیت حامد پاکدل که یکی از بازیکنان خوب زمین هم بود بسیار حیله گر بود و تاکتیک پرسپولیس بعد از 2 بر صفر تغییر کرد.

وی در خصوص بازی بعدی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: قطعا پرسپولیس بازی سختی را پیش رو دارد. این بازی در اصفهان انجام می شود و بچه ها باید خیلی باهوش باشند. نکته دیگری که در این دیدار باید به آن توجه کرد، دقت ضربات آخر و استفاده خوب از موقعیت هاست. با تمام این تفاسیر فکر می کنم پرسپولیس شانس بیشتری برای برد در این بازی دارد.

عباس اقعی همچنین درباره خوش بینی پرسپولیسی ها به امتیاز باخت استقلال توضیح داد: همانطور که گفتم پرسپولیس مربیان باهوش و با تجربه ای دارد. این روزها بارها از بازیکنان پرسپولیس شنیده ایم که می گویند اصلاً نباید به بازی های استقلال توجه کرد و فقط باید برد. این رمز موفقیت و خدای نکرده قهرمانی پرسپولیس است. پرسپولیس باید در 5 بازی آینده پیروز شود و اصلا به این فکر نکند که استقلال مقابل شهر خودرو یا حریفان بعدی اش چه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید