لوگوی آقای ستاره بعد از قرارداد با پرسپولیس

لوگوی آقای ستاره بعد از قرارداد با پرسپولیس

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، میلاد سرلک، هافبک تیم ملی پرسپولیس راهی دفتر این باشگاه شد و قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. میلاد سرلک این بار با تیمی متفاوت از بازیکنان برای تمدید قرارداد به باشگاه رفت. کت و شلوار و کراوات به سوژه رسانه ها و حتی مدیران باشگاه پرسپولیس و … تبدیل شده است.

آخرین مصاحبه میلاد سرلک پس از تمدید قرارداد را که در حال خواندن است را بخوانید.

می دانید تیپ جدید در فضای مجازی مدرن شده است. آیا در مورد آن فکر کرده اید؟

نه، راستش را بپرس، فکر نمی کردم کت و شلوار و کراواتم در فضای مجازی مدرن تر باشد. فقط می خواستم بهترین تیمم را بسازم تا قراردادم را با پرسپولیس، بهترین تیم ایران و آسیا تمدید کنم. این!

اما رسانه ها هم برای ما جالب بودند. در این سال‌ها ندیدیم بازیکنی در ایران با کت و شلوار و کراوات برای عقد قرارداد به دفتر باشگاه برود؟!

نمیدونم ولی یه بار به ذهنم رسید که این لباس رو بپوشم و فکر کنم اصلا بد نبود و جالب بود.

بیش از یک ماه پیش مذاکرات خوبی با رضا درویش داشتید اما تمدید قراردادتان اینقدر طول کشید. چرا؟

اگه چیزی بگم قطع میکنم. در همان زمان به آقای درویش گفتم مطمئن باشید با پرسپولیس تمدید می کنم و به گزینه دیگری فکر نکنید. شک نداشتم با پرسپولیس تمدید می کنم اما بهتر بود بعد از پایان فصل این اتفاق می افتاد.

اما خبرهایی هم منتشر شد که از قطر و امارات پیشنهاد دارید و شاید به لیگ های خلیج فارس بروید؟

نه، هدفم از ابتدا تمدید قراردادم با پرسپولیس بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد. امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من است و از این بابت بسیار خوشحالم.

چرا قرارداد یک ساله بستید؟

من با پرسپولیس به اسم زمان قرارداد مشکلی ندارم. الان یک سال است که تعطیلیم و انشالله در آینده دوباره تمدید می کنیم. ما با آن مشکلی نداریم.

به نظر می رسد در این فصل نیز خریدهای خوبی دارید. پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود؟

ما می خواهیم نه تنها لیگ برتر، بلکه تمام جام های ممکن را در این فصل فتح کنیم. ما تیم خوبی داریم و از کادر قوی و آگاه استفاده می کنیم. انشاالله با همت همه بچه ها فصلی به یاد ماندنی رقم بزنیم. می دانم پرسپولیسی ها از قهرمان نشدن فصل گذشته ناراحت هستند اما قول می دهیم لبخند را بر لبان این عزیزان بنشانیم.

چه پیامی برای هواداران پرسپولیس که منتظر تمدید قراردادتان بودند دارید؟

هیچ وقت لطف و محبت هواداران پرسپولیس را فراموش نمی کنم. این عزیزان همیشه به من و پرسپولیسی ها لطف داشتند و منتظر حضور آنها در مسابقات تیمی هستیم. ما می خواهیم این مهربانی و محبت را با انجام بهترین بازی ها و برنده شدن جبران کنیم و پاسخ دهیم. خداوند با حمایت ایشان ما را در این مسیر یاری دهد.

شما نمی توانید با شما صحبت کنید و از تیم ملی نپرسید. این روزها صحبت از برکناری دراگان اسکوچیچ است. شما چی فکر میکنید؟

فقط این را بگویم که تیم ملی ایران با آقای اسکوچیچ سریع ترین صعود به جام جهانی را جشن می گیرد. او زمانی هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت که این تیم در شرایط خوبی قرار نداشت و در شرایط بحرانی قرار داشت. نتایج تیم ما قبل و بعد از آقای اسکوچیچ مشخص است. نباید در یک بازی تدارکاتی این مسائل را با باخت مطرح کنیم و باید قدردان مربی بی ادعا و پرتلاش تیم ملی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید