لوگوی آقای ستاره برای استقلالی ها

لوگوی آقای استار برای استقلالی ها

فجر سپاسی به اولین پیروزی خود در لیگ امسال دست یافت. سیروان گوربانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: وضعیت ما و صنعت در دو بازی اول تقریبا یکسان بود و دو باخت داشتیم و این بازی برای ما 6 امتیاز بود و از موقعیت هایی که داشتیم خیلی خوب استفاده کردیم و در دفاع جنگیدیم و حمله کردیم. از این طرف خوب ما به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم زیرا متحد هستیم و هفته گذشته برای یک تمرین خوب حقوق گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می توان به فجر این فصل امیدوار بود یا خیر، ادامه داد: شک نکنید. برنامه تیم ما فقط ماندن در لیگ نیست. تلاش می کنیم تا فجر امسال پدیده شود و قطعا با بازی های امیدوارکننده ای که انجام دادیم این اتفاق می افتد.

قربانی به علی کلانتری که بعد از بازی صحبت می کرد، با بیان اینکه همچنان از تیمش ناراضی است و باید پیشرفت کند، گفت: آقای کلانتری توانایی های ما را دیده و به همین دلیل می گوید. چون ما می توانیم بهتر از این باشیم. ما بازیکنان خیلی خوبی داریم.

بازیکن فجر درباره بازی هفته آینده با استقلال گفت: برخی کارشناسان قبل از بازی با گهر گهر گفتند که این تیم بسیار قدرتمند است و 4 گل به تراکتورسازی زده است و فجر کار سختی در پیش دارد اما برخلاف تجربه او. او خیلی خوب نشان داد ما گل زدیم و حتی در برخی صحنه های بازی از گل گهر پیشی گرفتیم و اینطور نبود که فقط دفاع کنیم و در صورت خطای دقیقه 93 گل بخوریم. این را برای رسیدن به استقلال گفتم، این تیم خوب و بزرگ است و همه می دانند و در بازی با تراکتورسازی پیروز شدند اما قطعا حریف نزدیکی برای استقلال نیستیم.

قربانی در پایان یادآور شد: این پیروزی را به مردم خوب شیراز تقدیم می کنم، امیدوارم ادامه داشته باشد و شک نکنید فجر را در بالای جدول خواهید دید.

دیدگاهتان را بنویسید