از نتایج تیم ملی جوانان در عراق شگفت زده شدم/ برای تیم ملی جوانان برنامه راهبردی داریم


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820255

مهران احدی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان ایران در اولین رویداد بین المللی با این تیم در خاشانی به نتیجه رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران احدی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز پسران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز در خصوص نتایج درخشان ورزشکاران ایرانی در رقابت های سلیمانیه عراق گفت: این تیم در مسابقات سلیمانیه در کشور عراق به دست آورد.

همانطور که می دانید تیم ایران را با 9 بازیکن در رده های سنی مختلف تا 11 سال، تا 13 سال، تا 15 سال به مسابقات سلیمانیه اعزام کردیم. در این مسابقات علاوه بر اینکه هر بازیکن می تواند در رده سنی خود شرکت کند، می تواند در یک رده سنی بالاتر نیز شرکت کند.
زیر نظر فدراسیون جهانی Ittf مسابقات معتبر مختلفی برگزار می شود که معتبرترین آنها مسابقاتی هستند که دارای رنکینگ جهانی هستند. در واقع برد و باخت هر بازیکن ارزش امتیاز دارد و بعد از هر مسابقه رنکینگ جهانی منتشر می شود. بنادر بین المللی. Star Contander بالاترین سطح مسابقات است و سطح دوم مسابقات مسابقات Contender است که در طول سال در کشورهای مختلف برگزار می شود که امتیاز ویژه ای برای این سطح دارند.
در مسابقات اعزامی عراق، کشورهای صاحب نامی از اروپا و قاره های مختلف شرکت کردند.

احدی همچنین درباره نوجوانان اعزامی به مسابقات سلیمانیه گفت: با توجه به اینکه رتبه اعزامی ها نسبت به سایر کشورها کمتر بود، انتظار کسب چنین مقام هایی را نداشتم. فراز شکیبا زیر ۱۱ سال توانست مقام اول را از آن خود کند. زیر 13 سال بنیامین فرج مدال طلا و فراز شکیبا مدال نقره را کسب کردند. در مسابقات تا 15 سال تمامی مدال ها توسط نمایندگان کشورمان کسب شد. من فکر می کنم نتایج بسیار درخشان بود.

احدی افزود: پس از پایان جدول رده بندی، رده بندی منتشر شده نشان داد که بازیکنان توانسته اند امتیازات خوبی کسب کنند و افزایش قابل توجهی در جدول رده بندی داشته باشند که این خود گواه عملکرد مثبت بازیکنان و دلیل بالا بودن سطح مسابقات بود. شایستگی در مسابقات.”

سرمربی جوانان کشور در خصوص چشم انداز و برنامه های آتی تیم ملی نوجوانان برای ما توضیح داد: طرحی که تهیه و به فدراسیون ارائه شده بود در این برنامه راهبردی از ابعاد مختلف فعالیت های مختلف مورد همراهی و حمایت ارگان های ذیربط قرار گرفت. . پیش بینی می کردیم برای تیم ملی جوانان اجرا شود. در صورت موفقیت و پیشرفت در سایر رده های سنی اجرا می شود. البته این برنامه به مرور زمان باید اصلاح شود.
احدی با تاکید بر کار گروهی به عنوان بزرگترین مزیت این برنامه گفت: از متخصصان مختلف از مراکز مختلف دعوت به همکاری شد که پس از آن اکثر دوستان تحصیلکرده دانشگاهی با مدارک عالی در این رشته با علاقه و عشق به تنیس روی میز داوطلب شدند. دوستت دارم.
مراکز مختلفی از جمله مرکز ارزیابی عملکرد، مرکز فناوری اطلاعات و سایر مراکز در نظر گرفته شده است و تمامی مراکز و افرادی که حضور خواهند داشت به ما کمک می کنند تا برنامه تیمی خوبی برای ارتقای سطح بازیکنان داشته باشیم.

احدی با تاکید بر شعار این برنامه با عنوان نخبه و قهرمانی گفت: تربیت و آموزش بازیکنان حرفه ای در رده سنی اصلی که در واقع پتانسیل خوبی دارند به گونه ای طراحی شده است که این بازیکنان بتوانند تمامی مسائل حرفه ای را برای موفقیت حل کنند. “فرا گرفتن.

از جمله برنامه های مورد بحث می توان به کار روی تمرینات بدنی، آنالیز تکنیک ها و تاکتیک ها و یکی در ذهن اشاره کرد که یکی از برنامه های مهم کنترل بازیکنان در طول سال است.
در طول سال اردوهای متمرکز و روتین خواهیم داشت و یک سری اردو قبل از اعزام به مسابقات بین المللی برگزار می شود. ضمناً بازیکنان در طول سال تحت نظارت مستمر کادر فنی خواهند بود و هر بازیکن مربی شخصی و استانی خود را خواهد داشت و معرفی می کنند که کادر فنی در طول سال با بازیکنان، خانواده و مربیان در تماس خواهند بود تا تمرینات را زیر نظر داشته باشند. . در ابتدای هر اردو چه از نظر تربیت بدنی و چه از نظر ارزیابی فنی و تاکتیکی در طول اردو آنالیز می شود.

علاوه بر نظارت كادر فني بر برنامه و تمرينات ارائه شده به مربيان شخصي و استاني كه از ابعاد مختلف به آن نگاه مي شود، كادر فني نيز در طول سال از محل تمرين بازيكنان در شهر خود براي ارزيابي و نظارت بر ملي پوشان بازديد خواهند كرد. .
عضو هیأت مدیره فدراسیون در خصوص آینده تنیس روی میز کشور با تمرکز و تکیه بر پتانسیل موجود در رده بزرگسالان گفت: در رده بزرگسالان بازیکنان بسیار خوبی داریم که عملکرد بسیار خوبی داشتند و قطعا می توانند به نتایج بهتری دست پیدا کنند. وی ادامه داد: با توجه به مسئولیت و دیدگاهی که در رده های اصلی دارم، اگر در رده های اصلی اصولی رعایت شود و پیشرفت بازیکنان حرفه ای باشد، می توان به آینده در رده های بزرگسالان امیدوار بود.

احدی تاکید کرد: برای بازیکنان رده های اصلی باید یکسری فاکتورها در نظر گرفته شود که هم اکنون باید روی این مسائل کار شود و اصول اولیه تدوین شود تا این بازیکنان با تداوم بیشتری در رده بزرگسالان موفق تر باشند. .

احدی در خاتمه افزود: با توجه به شعار نخبه پروری ما عوامل زیادی برای رسیدن به سطح حرفه ای و نخبه وجود دارد که با رسیدن به رده سنی می توانیم آنها را به عنوان بازیکن در نظر بگیریم، از هر نظر کاملا حرفه ای باشید و بتوانید تحمل فشار فیزیکی، روانی، فنی و تاکتیکی.
همچنین باید اشاره کنیم که حمایت فدراسیون و عوامل اجرایی، کادر فنی تیم های ملی جوانان نیز در این موفقیت متضرر شدند فولادی، رضا وفایی، رمضانی که تمام تلاش خود را کردند تا ورزشکاران ما در عراق نتایج درخشانی کسب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید