بازی با تیم های بزرگ برای ما ارزشمند است/ 4 بازیکن مصدوم در آینده بازیکن مصدومی در تیم نخواهیم داشت

ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923337

سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از بازی مقابل اسلوونی در مرحله اصلی جام جهانی 2023 لهستان گفت: حضور در جمع 24 تیم برتر جهان می تواند دستاورد بزرگی برای ما باشد و بازی مقابل تیم های بزرگ بسیار ارزشمند است. به ما. امیدوارم این بازی ها به رشد و توسعه هندبال ایران کمک کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله اکرمی نیا سرپرست تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: اسلوونی یکی از کشورهای صاحب نام و سبک در هندبال در جهان است. خوشبختانه برای اولین بار در تاریخ هندبال کشورمان موفق شدیم مرحله مقدماتی و مرحله اصلی مسابقات جهانی را پشت سر بگذاریم. این موفقیت بزرگ را به جامعه هندبال تبریک می گویم. رویارویی با این تیم های بزرگ می تواند برای ما خوب باشد و در رشد و پیشرفت هندبال ایران تاثیرگذار باشد.
و افزود: ملی پوشان کشورمان در بازی با اسلوونی تمام تلاش خود را کردند. ما نباید توقعاتمان را بالا ببریم، آنها به عنوان یک پایگاه مادی، تاریخ و خیلی مسائل دیگر پیش روی ما هستند. امیدوارم چنین مسابقاتی به ما کمک کند که هر چه زودتر به جایگاه بالاتری در هندبال برسیم.
آکرمینیا در خصوص وضعیت مصدومان تیم ملی کشورمان گفت: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم مصدومیت برخی بازیکنان است. همانطور که می دانید یونس عطاری و علیرضا موسوی تهرانی را در کنار تیم نداشتیم، چند بازیکن دیگر که می توانستند همراه تیم باشند نیز در مسابقات لیگ مصدوم شدند. میلاد قلندری و سید مهدی موسوی به دلیل مصدومیت در لیست 18 نفره تیم ما حضور ندارند. در بازی با اسلوونی افشین صادقی به دلیل سرماخوردگی در کنار ما نبود.
وی ادامه داد: وحید مسعودی هم در لیست نبود اما به دلیل کمبود بازیکنی که مقابل اسلوونی در اختیار داشتیم، وسلین وویویچ او را در ترکیب قرار داد اما فرصت بازی کمی به او داد. مصدومیت بازیکنان باعث شده تا آن ها کیفیت لازم برای نمایش یک بازی خوب را نداشته باشند. اسلوونی، اسپانیا و فرانسه تیم های بزرگ و بسیار خوبی در جهان هستند. حضور در جمع 24 تیم برتر جهان می تواند دستاورد بزرگی برای ما باشد و بازی مقابل تیم های بزرگ برای ما بسیار ارزشمند است. امیدوارم این بازی ها به رشد و توسعه هندبال ایران کمک کند.
انتخاب کننده تیم ملی کشور درباره وضعیت پویایی نوروزی نژاد نیز به ما گفت: در بازی با اسلوونی ضربه سر پویایی نوروزی نژاد خورد. در حال حاضر حال عمومی وی خوب است، سی تی اسکن شده و مشکلی ندارد. او فقط نیاز به استراحت دارد اما باید دید شرایط چگونه پیش می رود و باید منتظر نظر پزشک باشیم تا ببینیم آیا او در مسابقات بعدی اجازه حضور پیدا می کند یا خیر. اما خدا را شکر هیچ خطری برای سلامتی او وجود ندارد.
وی در پایان گفت: امیدوارم در دو دیدار آینده مقابل فرانسه و لهستان بچه ها بتوانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند و بازی قابل قبولی را ارائه دهند تا جامعه هندبال نیز از این مسابقات راضی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید