600 ایرانی در ورزشگاه هوادار تیم ملی هستند/ مصدومی نداریم و امیدواریم نتیجه بگیریم


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912666

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خیلی امیدوارم در این دیدار نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از دوحه; مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در کمتر از 2 ساعت مانده به آغاز بازی تیم های ایران و انگلیس در قطر از گروه B جام جهانی 2022 در جمع خبرنگاران گفت: بازی مهمی داریم و برای اولین بار است که با هم روبرو می شویم. این تیم جام جهانی کی روش امیدوار است و بازیکنان هم خوشحال هستند و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد.

وی درباره ایرانی های حاضر در قطر گفت: حدود 600 ایرانی در قطر هستند. ما حدود 20 هزار نفر داریم اما حدود 600 نفر کسانی هستند که پرچم را گرفته اند و می خواهند تشویق کنند.

تاج درباره پیش بینی خود از نتیجه بازی ایران و انگلیس گفت: خیلی امیدوارم در این دیدار نتیجه بگیریم. ما در مورد آنچه در دلمان است صحبت می کنیم، اما اینکه چه اتفاقی می افتد موضوع دیگری است. تیم ملی تازه است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی مصدوم است؟ وی تاکید کرد: مصدومی نداریم و شرایط خوب است. شرایط سردار آزمون خوب است و بستگی به این دارد که چه کسی از آقای کی روش استفاده کند.

تاج در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره واکنش های کی روش به سوالات خبرنگاران در نشست های خبری چیست؟ گفت: ارزیابی مثبت دارم. کی روش کارش را بلد است و سیاست را تا حد زیادی می شناسد و حتی اگر صحبت هم نمی کند، می دانم که شناخت خوبی از سیاست دارد. فیفا در قبال مشکلات و سوالات موضع منطقی دارد. ما به اینجا آمدیم تا فوتبال بازی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید