بازیکن مصدوم تاجیکستان تا نیم فصل مصدوم شد/ باید فکر کرد چرا استوکس محاکمه نشد

زمان: 20:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793716

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از بازیکنان تاجیکستانی ما مصدوم است و تا نیم فصل نمی تواند به میدان برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل ویستاتوربین گفت: بازی ما در نیمه اول نمایشی نبود که انتظارش را داشتم. باید کمی به بازی سرعت می دادیم و می توانستیم مقابل حریف حرف بیشتری بزنیم اما این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم بازیکنان بیشتر به خواسته های ما عمل کردند، پاس دادند و به موقعیت ارسال و شوتزنی رسیدیم.

وی ادامه داد: تیم ما برای اولین بار در این فصل تشکیل شد و این تغییرات نیز ناهماهنگی هایی را به همراه داشت، اما این دلیل نمی شود که بگوییم بازیکنان بهتری در نیمه دوم به زمین آمدند و تیم عملکرد بیشتری داشت، در نیمه دوم نیز خوب بود. دلیلش هم هماهنگی بیشتر بازیکنان بود. بازی در برابر تیم هایی مانند Vista Turbine به دلیل انرژی ای که برای آنها می گذارند دشوار است. فوتبال و تیم ها خیلی به هم نزدیک هستند و این کار مقابل این تیم ها را سخت می کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالیم که پیروز شدیم و گل های فنی و تاکتیکی خوبی به ثمر رساندیم. با این حال باید برای بازی بعدی مقابل ذوب آهن در لیگ برتر آماده شویم، چهار روز برای این دیدار وقت داریم و باید خیلی خوب ریکاوری کنیم و بازیکنان را آماده کنیم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی هواداران را خوشحال کنیم.

گل محمدی درباره پرونده کالدرون که حل شد و پرونده جدید استوکس که پرسپولیس را محکوم کرد، گفت: هنوز تمام شده است. آزاد شود و زمان می برد. از طرفی یکی از فوتبالیست های تاجیک کشورمان مصدوم است و تا نیم فصل نمی تواند به میدان برود. ما باید از آقای صدری تشکر کنیم که تقریباً 800000 دلار در این شرایط اقتصادی فراهم کرده است. واقعا کار سختی بود.

او با اشاره به استوکس گفت: استوکس تیم را ترک کرد، به تعطیلات رفت و نیامد، اما شکایتی از او وجود نداشت. کار بدی که باشگاه انجام داد این بود که ITC خود را صادر کرد که در نهایت منجر به رای گیری شد. اگر بتوانیم غرامت بگیریم، کاری کردند که ما باید جبران کنیم و باید بپرسیم که چرا از او شکایت نشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکوک بودن پرونده استوکس تاکید کرد: همه پرونده ها یکسان نیست اما در نهایت قراردادهایی که بسته می شود باید تعهدات انجام شود و در صورت انجام تعهدات این مشکلات ایجاد نمی شود. این یک مشکل برای همه قراردادها است و بازیکنی که به خدمت گرفته شد بودجه ندارد، اما در مورد استوکس باید آنچه را که اتفاق افتاد دنبال کنیم.

گل محمدی که روز گذشته وجود پیام نیاز در پرسپولیس را تکذیب کرده بود، در پاسخ به اینکه از رشید مظاهری نیز به عنوان یکی از گزینه های سرخپوشان نام برده می شود و اینکه پرسپولیس به او نیاز دارد یا نه، گفت: دیروز سوالی در این خصوص مطرح شد. پاسخ داده شد. “من دادم. اینها مسائل حدس و گمان است که آدم بر اساس حدس و گمان خودش نامش را مطرح می کند و همه در مورد آن صحبت می کنند. ما شش هفته تا نیم فصل فرصت داریم و به این مسابقات فکر می کنیم. الان داریم. فرصتی برای صحبت در مورد این مسائل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید