بازیکن استقلال: نیم فصل «پرسپولیسی» می شوم/ دو ​​بازیکن استقلال قرمز می پوشند؟

بازیکن مورد نظر که این خبر را در اختیار ما قرار داد، از ما خواست تا نامش را در اخبار ورزشی حفظ کنیم تا حاشیه های اضافی ایجاد نشود، اما امیدوار است در نیم فصل به مربی محبوبش یحیی گل محمدی بپیوندد!

در یکی دو سال اخیر تا حدودی این احساسات سابق از پیوستن سرخابی ها به حریف از بین رفت، گویی استقلال محمد نادری و آرماند رمضانی چندان بحث برانگیز نبود.

همچنین به نظر می رسد پرسپولیس برای انتقام سال گذشته پیراهن قرمز دو بازیکن استقلال را دوست ندارد.

آبان ماه سال گذشته محمد نادری مدافع پرسپولیس با قراردادی یک ساله به استقلال پیوست. مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس که آن روزها اخبار متفاوتی از حضورش در استقلال شنیده می شد، بالاخره تصمیم گرفت آبی پوش شود.

محمد نادری یک فصل و نیم در تیم پرسپولیس حضور داشت که با آن دو قهرمانی لیگ برتر و یک جام حذفی را به دست آورد.

اما اولین خرید زمستانی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال تهران مربوط به بازیکن سابق پرسپولیس بود و آرمان رمضانی جدا شده از سرخپوشان به جمع آبی ها پیوست. این مهاجم گیلانی که عملکرد موفقی در تیم های سایپا و اکسین البرز داشت و یکی از بهترین مهاجمان تیم پرسپولیس بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و بدون گل این تیم را ترک کرد تا یکی از خریدهای ناموفق سرخپوشان اعلام شود. .

پرسپولیس از این پس بدون ایجاد حساسیت برای وزارت ورزش و جوانان (متولی اصلی هر دو باشگاه) و هواداران می تواند بازیکنانی را خریداری کند که استقلالی محسوب می شوند.

بازیکنانی که فرهاد مجیدی آنها را بازی نمی کند اما شاید با حضور در پرسپولیس می توانند شرایط جدیدی برای خود ایجاد کنند و توانایی های خود را ثابت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید