فصل گذشته به اندازه کافی خوب نبودم / می خواهم به بازیکن مهم فاینورد تبدیل شوم


ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882089

ستاره فوتبال فاینورد گفت: می دانم که فصل گذشته به اندازه کافی خوب نبودم. از خودم انتظار بیشتری داشتم و حالا باید جبران کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی فوتبال ایران فاینورد پس از گلزنی به سالزبورگ در دیدار تدارکاتی گفت: بازی خوبی انجام دادیم. هفته خوبی را در اتریش سپری کردیم و می خواستیم این هفته را به خوبی به پایان برسانیم. در نیمه اول این فرصت را داشتیم که گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما همین نتیجه نتیجه خوبی بود.

وی همچنین گفت: در نیمه دوم بازیکنان جوان ادامه دادند و ما پیروز شدیم. این هفته 2 برد به دست آوردیم که به نظرم خیلی خوب است. سال گذشته پیش فصل را از دست دادم اما اکنون از روز اول اینجا هستم

جهانبخش درباره روند آماده سازی برای فصل جدید گفت: سعی می کنم دوباره همه چیز را بسازم. واضح است که گلزنی در آن بازی چیز بسیار خوبی بود. خوشحالم که اولین گلم را زدم و امیدوارم این بار هم ادامه داشته باشد.

ستاره کشورمان که فصل گذشته عملکرد چندان خوبی نداشت، دلیل آن را اینگونه بیان کرد: می دانم فصل گذشته به اندازه کافی خوب نبودم. از خودم انتظار بیشتری داشتم و حالا باید جبران کنم. در برخی مسابقات خوب بودم اما در مجموع عملکردم در حد انتظارم نبود. مصمم هستم امسال فصل بهتری داشته باشم.

وی در پایان گفت: اعتماد به نفس بیشتری دارم و این هفته خوب تمرین کردم. من می خواهم این مسیر پیشرفت را ادامه دهم و امیدوارم در این فصل به بازیکن مهمی تبدیل شوم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید