موفق شدم به خوبی برای تعطیلات زمستانی آماده شوم/ در فاینورد احساس راحتی می کنم


ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811363

همیشه چند ماه طول می کشد تا احساس کنم در خانه هستم.

وینگر ایرانی فاینورد گفت: مردم را می شناسم، احساس خوبی دارم و در تعطیلات زمستانی توانستم به خوبی برای نیم فصل دوم آماده شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علیرضا جهانبخش، وینگر تیم ملی فوتبال ایران فاینورد در گفت و گو با تلویزیون باشگاهی گفت: زمانی که در نایمخن و آلکمار بازی می کردم زیاد به روتردام نمی آمدم اما اکنون در روتردام احساس خیلی خوبی دارم. این یک باشگاه و شهر بسیار خوب است و ورزشگاه مخصوصا خوبی دارد

او گفت: زمانی که آرنه اسلات با من تماس گرفت، احساس خوبی داشتم که باشگاه بزرگی مانند فاینورد به من علاقه داشت. پس از مشورت در مورد باشگاه و شهر روتردام، تصمیم گرفتم پیشنهادات باشگاه های خارج از هلند را رد کنم و به فاینورد بیایم.

جهانبخش درباره انتقادات موجود از خودش گفت: می دانم ویژگی هایی دارم که می تواند به تیم کمک کند. برای من مهم است که مجبور نباشم. تا حدودی به این دلیل که تمرین را از دست دادم و به سرعت با یک باشگاه جدید سازگار نشدم. زمانی که به آلکمار، نایمخن و برایتون رفتم، شرایط اول همیشه برایم سخت بود.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: همیشه چند ماهی طول می کشید تا احساس کنم در خانه ام هستم. حالا مردم را می شناسم، احساس خوبی دارم و در تعطیلات زمستانی توانستم به خوبی برای نیم فصل دوم آماده شوم. پس الان وضعیت بهتر شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید