بعد از 4 سال موفق شدم عنوان قهرمان و تکنیکی ترین بازیکن جهان را تکرار کنم / انتقام فینال بازی های پارالمپیک را گرفتم

ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791775

من مجروح بودم، درد وحشتناکی داشتم و امید کمی به پیروزی داشتم

قهرمان جهان در رشته پاراکواندو گفت: در هر رویدادی به دنبال کسب عنوان فنی ترین بازیکن بودم که خدا را شکر بعد از 4 سال موفق به تکرار این عنوان و طلای جهان شدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهدی پاراکندوکار وزنه بردار وزن 70- کیلوگرم کشورمان در نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان موفق شد پنجمین مدال طلای جهان را به مجموعه جوایز خود اضافه کند و بر سکوی جهانی بایستد. قهرمانی؛ او عملکرد خوبی داشت و توانست فنی ترین بازیکن این رقابت ها در گروه مردان شود.

پوررهنما در خصوص سطح این دوره از رقابت ها گفت: با تغییر اوزان، ترکیب کلاس های مختلف و تغییر دور کشتی از سه دور دو دقیقه ای به پنج دقیقه ای سبک کشتی، سطح فنی بسیار افزایش یافته است.

وی افزود: مدال‌های تکواندو بازی‌های پارالمپیک توکیو نتوانست مدال طلای مسابقات جهانی را کسب کند که پویایی این رشته را ثابت می‌کند؛ شاهد حضور چهره‌های جدید و جوان در این رقابت‌ها بودیم که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری روی پاراکواندو و در آینده شاهد جذابیت بیشتر در این زمینه خواهیم بود.

وی ادامه داد: بعد از باخت در فینال پارالمپیک انگیزه ای برای ادامه تکواندو نداشتم و خود را در مسیر قهرمانی نمی دیدم اما استاد حنلرهانی صحبت های زیادی با من کردند و برای نشان دادن دوباره توانایی هایم به اردو دعوت شدم.

نایب قهرمان مسابقات پارالمپیک و جام جهانی با توجه به اینکه قبل از توکیو هر دو پایم آسیب دیده بود، گفت: بازی های پارالمپیک و جام جهانی در فاصله کمی بود و در تمرینات درد وحشتناکی داشتم. در ابتدای اردو امید چندانی به قهرمانی جهان نداشتم اما همه تیم ها به من کمک کردند تا مدال طلا را کسب کنم. دغدغه تک تک بچه ها این بود که بتوانم نماینده مکزیک را شکست دهم و خدا را شکر که توانستم انتقام فینال بازی های پارالمپیک را بگیرم.

پرافتخارترین پاراکوئندیست کشورمان ادامه داد: از نظر استراتژی رزمی نتیجه فینال پارالمپیک را از دست دادم اما در فینال جام جهانی با استراتژی پیام حنلرهانی مسابقه دادم و بهترین نتیجه را گرفتم. دیروز بیش از هر زمان دیگری باور داشتم که هیچکس نمی تواند من را با این کادر فنی جایگزین کند.

این نبرد واقعا حساس و بسیار نزدیک بود و در دور 5 دقیقه ای نبرد در فاصله 5 ثانیه ای تا پایان نبرد یک قدم از نبرد جلوتر بودم که پس از آن موفق به کسب 2 امتیاز دیگر شدم و در نهایت با نتیجه 3-0 پیروز شد.

قهرمان جهان در رشته پاراکواندو در پایان گفت: در هر رویدادی به دنبال عنوان فنی ترین بازیکن هستم، برای اولین بار در سال 2017 و در مسابقات جهانی لندن این عنوان را کسب کردم و خدا را شکر موفق به تکرار شدم. این عنوان و طلای جهان در 4 سال .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید