مرد استقلالی مهدی طارمی را شست و برد

مرد استقلالی مهدی طارمی را شست و برد

محمد نوری درباره عملکرد استقلال در دیدار هفته چهارم مقابل فجر گفت: زمین اصلا برای بازی مناسب نبود. سازمان لیگ باید میزبان تیم هایی باشد که زمین بازی مناسبی دارند. استقلال همیشه آزاد بازی کرده است و جاهایی که او بازی می کرد زمین خوبی داشت. این زمین اصلا برای بازی مناسب نبود. برای فجر سپاسی مناسب بود چون عادت کرده اند اما استقلال به دلیل اینکه در زمین بازی می کند سخت بود.

وی ادامه داد: استقلال به خاطر سه بردی که کسب کرد برایش مهم بود. زمین بد بود و استقلال از موقعیت هایش استفاده نکرد و مطهری گلی را زد که سالم بود و داور آن را قبول نکرد.

نوری ضمن تاکید بر عملکرد ضعیف داوران گفت: چرا داوران خوب را برای مسابقات نمی گذارند؟ آنها باید داورانی را برای مدیریت چنین مسابقات مهمی تعیین کنند

وی در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و خدا را شکر سه برد و یک تساوی به پایان رساند. او در بالای جدول است. سپس شروعی قوی برای قهرمانی در لیگ آغاز کنید.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به عملکرد خوب خط دفاعی استقلال در فصل جدید گفت: سال ها قبل انتقاداتی به خط دفاعی داشتیم و همیشه می گفتم دفاع کار خودش را نمی کند و جذب خوبی صورت نمی گیرد. و عملکرد ولی امسال خداروشکر بچه ها واقعا بدون نقص در دفاع بازی میکنن به جز بازی فجر که فکر کنم رفتن حسینی بود و دفاع روی گل زدن تمرکز نکرد و طبیعیه. تیم ها گل می زنند و دفاع هرگز نمی تواند اشتباه کند. خط دفاع امسال تا اینجای کار نتیجه پاس گرفته است و خدای نکرده بتواند همین روند را بدون خطا ادامه دهد و تمرکز و مدیریت داشته باشد. خدا را شکر در حال حاضر خیلی خوب کار می کند و همه راضی هستیم. وقتی دفاع خوب کار می کند، سایر خطوط امن و آسان برای بازی فوتبال هستند.

نوری همچنین درباره عملکرد بازیکنان خارجی جذب شده در استقلال گفت: یامگا که عملکرد خوبی داشت و سه گل زد و بازیکنی که در سه بازی سه گل زد عملکردش خوب بود و به نظر من از نظر فنی بازیکن خوبی است. . بازیکن خارجی دیگر آماده نبود و احساس می کردم که آماده بازی نیست. مشکلی که الان استقلالی شده و در صورت حل شدن می تواند مدعی لیگ، جام حذفی و جام باشگاه ها باشد، نیاز به بازی سازی است که بتواند به مهاجمان و مهاجمان غذا بدهد و بازی کند. برای استقلال حتی مهمتر از شام آوردن یک خارجی برای بازی در میانه میدان است. اگر این اتفاق بیفتد، مهاجمان خارجی می توانند از فرصت گلزنی برای تیم استفاده کنند، مثل تیام و دیاباته و دیگر بازیکنان خارجی که استقلالی بودند. اگر این نقص برطرف شود و بازیساز داشته باشیم، خیال ما پیشکسوتان و هواداران راحت می شود که خدای نکرده استقلال قهرمان شود.

وی درباره شرایط این فصل استقلال با فرهاد مجیدی توضیح داد: فرهاد مربی جوانی است و ما پیشکسوتان و هواداران باید از مجیدی حمایت کنیم. به او جا داده شده و به خوبی از آن استفاده می کند و فکر می کنم تا الان با توجه به شرایط مالی و حواشی که پارسال بود، حالا آقای آجورلو آمده است و فکر می کنم خوب کار می کند و به تیم می رسد و کارکنان نیز از او و مداخله او راضی هستند، او به تیم اطمینان نداد و اطمینان نداد. خدای ناکرده هواداران، مدیرعامل و هیئت مدیره به فرهاد اعتماد کردند و با او قرارداد 3 ساله بستند و او را آزاد کردند تا فرهاد قدردانی کند و تیم را قهرمان لیگ و جام حذفی کند و جام خوبی را برای هواداران به ارمغان بیاورد. . هواداران از آقای مجیدی چیزی جز قهرمان نمی خواهند.

نوری با تمجید از عملکرد آجورلو افزود: به نظرم اتفاق خوبی که امسال برای استقلال افتاد تغییر رهبری بود. آقای آجورلو رزومه خیلی خوبی دارد و دانش مدیریتی خوبی دارند و تا الان شرایط خوبی در استقلال داشته است.

وی با اشاره به دیدار پیشکسوتان با آجورلو گفت: چند روز پیش جلسه ای داشتیم و فکر می کنم ایشان زحمت می کشند و پیشکسوتان از نزدیک بودن مدیرعاملشان بسیار خوشحال بودند. حتی پیشکسوتان را هم بازی کردیم و آمدند. خبر خیلی خوب این است که به پیشکسوتان و کسانی که سال ها زحمت کشیده اند مراجعه کنید، اگر آقای آجورلو این روند را ادامه دهد و مورد حمایت و حمایت هواداران قرار گیرد، فکر می کنم امسال مدیر بسیار خوبی خواهیم داشت.

وی درباره برگزاری ‘همایش یا آجورلو ایثارگران’ و همچنین اهدای 200 واحد آپارتمان ایثارگر توضیح داد: ما دانشجو و کارمند هستیم و آنقدر عاشق هواداران هستیم که با عشق و دل کار می کنیم. علاوه بر مسائل مالی که آقای نامداری به عهده گرفتند، من بیشتر کارها را انجام دادم و در هتلداری، هماهنگی و برنامه ریزی در کنار آقای نامداری بودم و فکر می کنم با سردار که صحبت از اهدای آپارتمان به پیشکسوتان است. امیدوارم این اتفاق بیفتد و آقای نامداری هر چه در توان دارد انجام دهد. فکر می کنم آقای نامداری از معدود افرادی است که به همراه آقای عبدیان عاشق استقلال هستند و بدون هیچ چشمداشتی به آن کمک می کنند. خدای نکرده آقای نامداری این کار را بکند چون خیلی از پیشکسوتان مشکلات مالی و طبقاتی دارند و انشالله پیشکسوتان برای رسیدن به حقشان برنامه ریزی می شود. فکر می کنم برای آقایان آجورلو و نامداری و عبدیان که در جلسه بودند اتفاق خوبی بیفتد و فکر می کنم آنها قصد همکاری دارند و پیشکسوتان استراحت خوبی خواهند داشت.

نوری در خصوص حواشی پیرامون تیم ملی گفت: معتقدم حتی اگر سرمربی چماق باشد، بازیکن حق ندارد در مورد مربی صحبت کند و انتقاد کند. در همه کشورهای دنیا حتی مسی و رونالدو به دلیل جریمه شدن به خود اجازه نمی دهند در مورد سرمربی صحبت کنند. خدای ناکرده اگر آقای طارمی موفق شود و معتقدم هم خودش و هم خدا به او کمک کردند، او هنوز در اروپا شهرت دارد و نباید به خاطر این چیزها خراب شود و به حاشیه برود و درباره سرمربی صحبت نشود.

وی ادامه داد: اگر جای اسکوچیچ بودم همین کار را می کردم و او را به سلسله مراتب و حفظ عناصر بین مربی و بازیکن دعوت نمی کردم. اگر آقای اسکوچیچ این کار را نمی کرد، دیگران به خود اجازه این کار را می دادند. آقای طارمی بازیکن بسیار خوبی است و خدای نکرده دوباره دعوت می شود و به تیم کمک می کند. او می داند که اشتباه کرده و جوان بوده است. انشاالله دست به دست هم می دهند و تیم به جام جهانی می رود.

نوری در پایان درباره عدم نفوذ طارمی و وضعیت این تیم در دو بازی آینده گفت: از نظر بازیکن بهترین تیم آسیا هستیم و در هر پست بهترین بازیکنان آسیا را داریم. لبنان تیمی نیست که بتواند مقابل ما بازی کند و اگر نتوانیم از لبنان امتیاز بگیریم، فوتبال ما زیر سوال می رود. لبنان و سوریه را به راحتی شکست خواهیم داد. سوریه نمی تواند مقابل ایران بایستد و به نظرم صد در صد به جام جهانی می رود اما تیمی است که در پنج شش تیم اول به جام جهانی می رود و خیال همه راحت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید