مهدی عبدی پیشکسوت تخت جمشید را شست و پخش کرد

مهدی عبدی پیشکسوت تخت جمشید را شست و پخش کرد

مهدی عبدی درباره رسوایی هایی که بعد از شکست 6 گلی تیم هوادار مقابل استقلال به وجود آمد و تهمت هایی که در فضای مجازی به او زده شد، اظهار داشت: فضای مجازی مهم نیست؛ فضای مجازی مهم نیست. به هر حال وقتی یک نفر فوتبالیست می شود باید این چیزها را بپذیرد اما تهمت هایی که زده می شود بی احترامی است. آیا ممکن است بازیکنی در مقابل استقلال و پرسپولیس عملکرد ضعیفی داشته باشد؟ متأسفانه کل تیم ما مقابل استقلال روحیه خوبی نداشتیم، مخصوصاً در نیمه دوم تیم ما «وای» رفت. در برخی صحنه ها توپ ها آنقدر لو می رفت که همه ما عصبی بودیم. خدا شاهد است من نه با کسی رابطه دارم نه عضوی از خانواده هستم و نه استقلالی و پرسپولیسی هستم.

وی درباره صحنه تعقیب نکردن مهدی کایدی پس از رسیدن به محوطه جریمه که در فضای مجازی پخش شد، گفت: ساکت الهامی همیشه به ما می گوید که باید جلو بازی کنیم نه دفاع؛ این صحنه را هم در فضای مجازی منتشر کرد. در این صحنه می خواستم یک حرکت تمرین شده با محسن سفیدچکایی روی خط لمسی انجام دهم و توپ را به او بدهم و سپس به سمت خط لمسی حرکت کنم، اما چون سفیدچکایی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، خیلی با ما هماهنگ نبود و توپ را درست کرد. پس از آن مهدی کایدی قبل از اینکه متوجه شویم به محوطه جریمه رسید و خوشبختانه توپ به درون دروازه رفت. با سرعت 100 کیلومتر راه می رفتم اما نمی توانستم به او برسم. اگر بازیکن جلوی من برود، منتقدان حق دارند، اما وقتی پشت بازیکنم هستم چه کار کنم؟ پنالتی دادم یا در صحنه ای اجازه دادم بازیکن راحت از من عبور کند؟

مدافع تیم فوتبال هوادار در ادامه تصریح کرد: در خط دفاعی از توپ دفاع می کردیم اما پنج ثانیه بعد توپ همچنان در دروازه ما بود. در این بازی خیلی تحت فشار بودیم. ساکت الهامی هم تاکید می کند که دفاع باید بازی کند اما توپ ها بلافاصله پیدا شد و در اکثر صحنه ها ما سه نفر بودیم و بازیکنان استقلال پنج نفر! هافبک های استقلال هم به خط حمله اضافه شدند. اگر فردی فنی باشد می داند که کم کار نیست و شرایط به گونه ای شده که تمرکز تیم ما از دست رفته است.

وی در پاسخ به تهمت های اینترنتی به ساکت الهامی گفت: به جرات می توانم بگویم از معدود مربیانی است که کارش را درست انجام می دهد. قبل از بازی به ما گفت که پرسپولیس را بردیم و باید استقلال را هم ببریم. به هر حال این اتفاقات می افتد. حالم بد می شود که به ما تهمت می زنند. من سه سال در تیم هواداران بودم. در کدام بازی به تیم ها باج داده ایم؟ حقیقت این است که ما از استقلال از نظر بدنی ضعیف بودیم. حالا دربی است و خواهید دید. کسانی که تهمت می زنند می بینند که می توانند استقلال را ببرند. این تیم از نظر بدنی واقعا خوب است. متأسفانه در روز بد تیم، همه کاسه ها و کوزه ها روی سرم شکستند. این نامردی است. گرانبهاترین فرد در زندگی آدم پدر و مادر او هستند. برای جان مادرم اگر کمتر کاری کرده بودم. در نتیجه از نظر بدنی ضعیف‌تر بودیم و واقعاً روحیه خوبی نداشتیم و تمرکزمان مختل شد. وگرنه چیز خاصی نبود. بزدلی است که بگوییم جنگیده ایم. من کسی را نمی شناسم، این از شانس ماست. کاش می شد یک بار دیگر به استقلال و پرسپولیس رفت تا ببینیم باز هم درباره این مسائل صحبت می کنند. در آن فصل ملوان و چند تیم دیگر نیز چهار گل به ثمر رساندند. متاسفانه 6 گل خوردیم. بعد از گل سوم می خواستیم دفاع کنیم تا گل بیشتری نخوریم اما به ما گفتند برای جبران نتیجه حمله کنیم. من حلال نمی کنم، کسانی که این حرف ها را می زنند باید یک روز به خودشان پول بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید