رضا عنایتی تخت جمشید را شست و پهن کرد

رضا عنایتی تخت جمشید را شست و پهن کرد

رضا عنایتی سرمربی تیم هواداران در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: خیلی خوشحالم که به اصفهان برگشتم. این دیدار برای هر دو تیم بسیار حساس است. بازی بسیار سختی با ذوب آهن داریم و این تیم هویت و ریشه در اصفهان و فوتبال ایران دارد. تمام بازی هایی را که باید بعد از بازی با پرسپولیس انجام می دادیم انجام دادیم.

وی افزود: مدتی هم وقت داشتیم. باید بچه ها را از نظر روحی و جسمی آماده می کردیم. در مورد بازی فولادی که باید می کردیم صحبت کردیم. ما خیلی مصمم هستیم که بازی خوبی انجام دهیم اما مصدومیت بازیکنان مان کمی به ما ضربه زد. ما چهار یا پنج بازیکن تاثیرگذار نداریم اما تمام تلاشمان را می کنیم تا شرایط روی میز تغییر کند. نتایج ما با بازی ما قابل خواندن نیست.

عنایتی درباره مصدومیت تیمش گفت: آقایان قاضی، شجاعیان، روح اله باقری و محمد ستاری اما بازیکنان ما کیفیت بالایی دارند و امیدوارم نتیجه بگیریم.

وی در پایان با اشاره به بازی پرسپولیس گفت: دوستان زیادی گل دوم ما را بازی می کنند اما هیچکس گل دوم پرسپولیس را پرداخت نکرد که کاملا اشتباه بود. سه امتیاز ما با این گل یک امتیازی شد. اگر تیم پرسپولیس است باید جنجالی باشد اما بقیه تیم ها نه؟ با گل دوم پرسپولیس شرایط ما عوض شد و سه امتیاز یک امتیازی شد. دوستان بفرمایید در دقیقه 92 چه اتفاقی می افتد و کافی است تظاهر به افسردگی کنید. ما در این فوتبال سخت کار می کنیم و می خواهیم به نتیجه برسیم. شاید تیم ما تماشاگر کمتری داشته باشد اما نباید حقش تضعیف شود.

دیدگاهتان را بنویسید