رضا عنایتی باعث آرامش خاطر هواداران استقلال شد

رضا عنایتی خیال هواداران استقلال را راحت کرد

رضا عنایتی که به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال در جلسه هم اندیشی خانواده باشگاه حضور دارد، گفت: مراسم فوق العاده خوبی بود و از دیدن شناسنامه های باشگاه استقلال بسیار خوشحال شدم. . خوشبختانه مدیرعامل استقلال این را به خوبی می داند و امیدوارم این مراسم بیشتر برگزار شود و استقلال به جایگاه واقعی خود برسد.

وی ادامه داد: استقلال چند سالی است که دچار حواشی عجیبی می شود و با این همدلی قطعا شرایط بهتر خواهد شد و همه باید به هم کمک کنیم تا استقلال را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: کسانی که سال ها برای استقلال زحمت کشیده اند و عمر حرفه ای خود را در این باشگاه گذرانده اند، دلسوز هستند و وقتی می بینند استقلال برای آنها ارزش قائل است، خوشحال می شوند و امیدوارم قدر پیشکسوتان و پیشکسوتان باشگاه را بدانیم. تلاشی برای موفقیت استقلال.

عنایتی درباره اختلاف اسکوچیچ و مهدی طارمی تاکید کرد: این اتفاق فقط باعث خوشحالی حریفان ما می شود. به موقع خودمان را مجروح کردیم. انتظار داریم مسئولان فدراسیون قبل از اینکه اتفاقی بیفتد جلسه ای برگزار کنند، طارمی بازیکن بد اخلاقی نیست و کاملا بی ادب است، اسکوچیچ هم مربی منتقدی است و با یک جلسه توانستیم این مشکل را حل کنیم. نمی توان انکار کرد که طارمی یکی از بهترین بازیکنان ما است که در خارج از کشور بازی می کند، این اتفاق در شرایط بدی رخ داد، امیدوارم جلسه ای برگزار کنیم تا با گفتگو این مشکل حل شود.

مهاجم سابق استقلال در مورد وضعیت فعلی تیم هواداری افزود: خوشبختانه با بردی که به دست آوردیم کمی شرایطمان بهتر شد، تجربه بیشتری کسب کردیم و شرایط را درک کردیم و همه کارشناسان و رسانه ها می گویند که هوادار بازی نمی کند. بدجوری بعد از بازی با پدیده شرایط ما تغییر کرده است. همچنین از مدیریت باشگاه که قبل از مسابقه به بازیکنان پول پرداخت کردند تا روحیه آنها را بالا ببرند نیز تشکر می کنم. تمام ایده ما این است که هواداران را در لیگ نگه داریم.

عنایتی درباره میزبانی تیمش در کرج و اینکه آیا آنها به تهران برمی گردند یا خیر، گفت: طبق اتفاقات سال گذشته باید یک بازی دیگر را در کرج انجام دهیم که از دوستانم در تیم فوتبال کرج تشکر می کنم. بعد از بازی بعدی باید بین پاس قوامین و شهر قدس یکی را انتخاب کرده و قرارداد او را امضا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید