اقدام عجیب رضا عنایتی قبل از دیدار با استقلال خبرساز شد

اقدام عجیب رضا عنایتی قبل از دیدار با استقلال خبرساز شد

رضا عنایتی که به تازگی در یکی از برنامه های فوتبالی که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود حضور پیدا کرده است، درباره مسائل مختلف فوتبال کشورمان می گوید. رضا عنایتی در این برنامه مهمان خداداد عزیزی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری و علی کریمی بود.

در بخشی از این برنامه مجریان و مهمانان در مورد فرم بدنی فوتبالیست های ایرانی پس از خروج از دوران اوج فوتبالشان صحبت کردند که رضا عنایتی با اشاره به آمادگی جسمانی علی کریمی به وی توصیه کرد با این شرایط بدنی خوب هم اکنون می توانید سطح بازی لیگ برتر . علی کریمی در پاسخ به این گفتگو پیشنهاد کرد همانطور که در زمان حضور محمد پنجعلی و مرتضی فنونی زاده در تیم پرسپولیس که فنونی زاده مقابل محمد پنجعلی بازی می کرد و فوتبال زنده بازی می کرد، می تواند به پرسپولیس برود و به یحیی هلمحمدی کمک کند.

در همین حال رضا عنایتی از علی کریمی برای حضور در تیمش و بازی برای هواداران در نیم فصل دعوت کرد که با شوخی های هداد عزیزی و دیگر میزبانان سرمربی هواداران همراه بود.

لازم به ذکر است؛ این برنامه در روزهای پایانی و زمانی ضبط شد که رضا عنایتی خود و تیمش را برای دیدار مقابل استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر آماده می کرد چرا که وقتی علی کریمی از او پرسید چرا در شرایط بدنی خوبی بازی نمی کنی، رضا عنایتی. زانویش آسیب دید و خاطرنشان کرد: رباط صلیبی او شکسته است و باید در آینده نزدیک به جراحان سپرده شود.

زانوی عنایتی در دیدار اخیر تیم 98 و سرخابی ها در سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی مصدوم شد.

دیدار تیم های هوادار و استقلال در هفته اول بازی برگشت ساعت 17 روز جمعه 15 بهمن ماه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید