اظهارات عجیب رضا عنایتی درباره بازی مستقیم تیمش

اظهارات عجیب رضا عنایتی درباره بازی مستقیم تیمش

رضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار مقابل فجر گفت: به نظرم این دیدار وزن فنی برای بحث نداشت. هوای شدید و بارندگی زمین را تا حدودی نامناسب کرده است. هر دو تیم در حال روی آوردن به توپ های بلند هستند و تیم ما چیز زیادی از بازی مستقیم نمی داند اما این بازی به زور و بیشتر از مسابقات قبلی برای ما اتفاق افتاد. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و برای تیم فجر آرزوی موفقیت دارم. هواداران زیادی هستند که نگران تیم فجر هستند و امیدوارم در این راه همچنان موفق باشند.

سرمربی تیم ملی افزود: ما به سرعت این دیدار را فراموش خواهیم کرد و برای بازی بعدی آماده می شویم و هر کاری که ممکن است برای کسب نتایج خوب انجام می دهیم. می دانستیم که فجر سپاسی از تیم های بزرگی در این زمینه امتیاز گرفته و آن ها را عمیقاً تحلیل کرده است. اگرچه از تساوی راضی نیستم، اما کسب یک امتیاز با این شرایط ایده خوبی بود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد امتیازات گل گهر و تاثیر او بر سایر تیم ها گفت: نمی توانم این موضوع را به طور کامل بررسی کنم چون تجربه ای ندارم اما به هر حال برخی تیم ها بردند و برخی تیم ها ناراحت بودند و از دور شنیدم و نمی توانم. در این نظر در مورد پرونده امیدوارم هر اتفاقی بیفتد برای صاحب حق هم بیفتد. چون اطلاعی ندارم نمیتونم چیزی بگم که خدای نکرده دوستان با ما قهر نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید