اعتراف جالب رضا عنایتی درباره اشتباهش

اعتراف جالب رضا عنایتی درباره اشتباهش

رضا عنایتی درباره پیروزی شب گذشته هواداران مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازی بسیار پر جنب و جوش و خوبی بود. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. آنها تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دادند. تجربه ما نسبت به نیم فصل اول بیشتر شد، موفق شدیم در یک بازی بسیار خوب که شایسته پیروزی بودیم، 3 امتیاز را بگیریم که برایمان لازم بود. این پیروزی ما را به رقبای خود در جدول نزدیک می کند.

وی افزود: اعتماد به نفس به دست آورده ایم اما کارمان تمام نشده است، تلاش می کنیم در پایان فصل جایگاه خوبی در جدول به دست آوریم در حالی که مسابقات پیش رو فوق العاده سخت است، همه رقبای ما تیم های خوبی هستند. نه با همین انگیزه و انرژی ادامه می دهیم و در پایان فصل جایگاه خوبی خواهیم داشت.

سرمربی تیم در خصوص تقویت تیم در نیم فصل گفت: با توجه به بضاعتی که داشتیم بازیکنانی را به خدمت گرفتیم که کیفیت بالایی دارند. در ابتدای فصل پیش بینی می کردیم که نتایج خوبی کسب نخواهیم کرد، زیرا به سطح اول فوتبال رسیدیم و می دانستیم که در جایی تاثیر می گذارد. وضعیت ما در 5-6 هفته اول خوب نبود، اما به مرور زمان بچه ها از نظر روحی آماده شدند. از نظر فنی می دانستم پتانسیل آنها چقدر است و هفته به هفته بهتر می شدند.

وی افزود: در 6-7 هفته اول که نتیجه نگرفتیم به گفته کارشناسان فوتبالی خوب بود اما در ضربات آخر در ساختار هجومی و دفاعی کمی کم تجربه بودیم که به ما ضربه زد. “خوشبختانه در نیم فصل دوم این اتفاق نیفتاد. بازیکنان باتجربه ما تیم بسیار خوبی را تشکیل دادند که کار مربی را تسهیل می کند. بازیکنان باتجربه با تمام وجود به تیم کمک زیادی می کنند. خدا 9 تیم آخر را حفظ کند. بازی هایی با انرژی بسیار خوب

عنایتی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی با بیان اینکه دیر با فوتبال ایران آشنا شد، اما خیلی زود شرایط خوبی در مربیگری پیدا کرد، گفت: هنوز زود نیست، تجربیات خیلی خوبی از دوران مربیگری ام به دست آوردم. به خصوص اشتباهی که بار اول انجام دادم. وقتی بازی را ترک کردم، بلافاصله سرمربی یک تیم لیگ برتری شدم که بزرگترین ضربه را به من وارد کرد. البته این برای من نه از نظر کارایی بلکه از نظر تجربه بسیار ارزشمند بود.

وی افزود: مدتی با تیم دست دوم کار کردم و سپس به لیگ یک رفتم، تجربه به دست آمده کمک زیادی به من کرد. در مربیگری نباید عجله کرد و من با شرایط خاصی به آن نگاه می کنم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا در تهران به عنوان تیم برتری دارند، گفت: شرایط فوتبال تهران برای تیم های این شهر و پایتخت مناسب نیست. ما هر هفته یک چالش وحشتناک برای داشتن زمین داریم و این برای استان تهران خوب نیست. متاسفانه امکانات ما خیلی کم است و کارمندان باید فکری اساسی کنند تا فوتبال ما به یک حرفه تبدیل شود. هیچ چیز حرفه ما نیست. امیدوارم با آمدن میرشاد ماجدی شرایط بهتر شود. او از جنس و بدنه فوتبال است و این را درک می کند. خدای نکرده شرایط بهتر شود و همه تیم ها روز به روز بهتر شوند.

این یکی از بهترین دوره های ما است و بازی های آسیایی در آنجا برگزار شد. عنایتی در مورد زمین مربع یا مستطیل ورزشگاه دستگردی گفت: من وارد این سوال نمی شوم که مربع یا مستطیل چیست. خدا را شکر دوستانی که گفتند سال هاست در این زمین و حتی در بازی های آسیایی بازی می کنند. اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا زمین بازی های آسیایی را تایید نکند، نمی توان آن را بازی کرد. چمن خیلی خوبی داره با تشکر از دوستانی که این زمین را در اختیار ما گذاشتند، زیرا چالش سرزمین ما بسیار ما را نگران کرد.

دیدگاهتان را بنویسید