با این جمله کلاه نوی پرسپولیس را شست و پهن کرد

با این جمله کلاه نوی پرسپولیس را شست و پهن کرد

امیر گالخنوی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس و پرسپولیس گفت: صمیمانه به بازیکنانم می گویم که مردانه بازی کردند و به تمام دستورات تاکتیکی ما عمل کردند. ما با تیمی بازی کردیم که یکی از قوی ترین تیم های آسیاست. فکر می کنم آنها هیچ شانسی برای گل ما نداشتند مگر در صحنه اول مسابقه و صحنه ای که با دست به گل رسیدند. این دومین دیداری است که مقابل پرسپولیس با داور ضربه خوردیم و نمی دانم چرا.

وی ادامه داد: در نیمه اول داور می توانست کامیابی نیا را اخراج کند اما آنقدر روی این بازیکن صبور بود که گل محمدی جایگزین او شد. وقتی از عدالت صحبت می کنیم فرقی نمی کند گلگوتا باشد یا پرسپولیس. داور باید عدالت را رعایت کند. با تمام احترامی که برای تیم داوری قائل هستیم، قضاوت را به کارشناسان واگذار می کنیم. داوران برای ما شرافتمند هستند، همه دیدند که در بازی قبل 2، 3 پنالتی برای ما انجام ندادند و این بازی می توانستند یک پنالتی برای برزای اجرا کنند، یک گل پرسپولیس که ازهر من شمس و همه ایرانی ها بود و کارشناسان دیدند مهاجم پرسپولیس بود اما داور و کمک داور ندیدند. در بازی با فولاد کمک های اولیه صحنه را در 70 متری می بینند اما برای ما نه کمک می بیند و نه داور. با این حال ما به داوران احترام می گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: با وجود اینکه بعد از گل پرسپولیس از نظر روحی ناراحت بودیم، موفق شدیم به بازی برگردیم و توانستیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم اما بدشانس بودیم. در مجموع فکر می کنم می توانستیم برنده شویم چون پرسپولیس دو موقعیت بیشتر نداشت. به تیم داوری و پرسپولیس خسته نباشید می گویم و باید به فکر بازی های آینده باشیم.

وقتی می‌بینی تیم خوب بازی نمی‌کند، فرقی نمی‌کند یک دقیقه باشد یا ۹۰. باید سریع تغییر کنی جابجایی های ما تاکتیکی بود، نه اینکه بازیکنان ما بد بازی کردند، تغییر کردیم تا به تیم های تاکتیکی خودمان برگردیم و تازه واردها خوب کار کردند.

وی در خصوص صحبت های گل محمدی مبنی بر سالم بودن دروازه پرسپولیس و تغییر روند داوری پس از اعتراض گل گهر، خاطرنشان کرد: به هر حال گل محمدی نظر خود را اعلام کرد اما همه کارشناسان گفتند بین دو نیمه هند است. آنها در قضاوت و اظهار نظر متخصص هستند. کدام صحنه تغییر کرده و روند قضایی تغییر کرده است؟ کمال باید اخراج می شد، جریمه نشدیم، شاید این یک مدل است و این طور جدید شد و روند قضایی تغییر کرد. اشکالی ندارد، ما یک تیم شهرستانی هستیم و اگر حق تیم ما تضییع شود، چیز زیادی دیده نمی شود، اما اگر حق تیم های بزرگ تضییع شود، هجمه های زیادی در فضای مجازی صورت می گیرد. وقتی صحبت از عدالت می شود می گویند تیم شهرستانی است و مشکلی ندارد.

سرمربی گل گهر درباره وضعیت تیکداری گفت: تیکداری تحت درمان است. احمد موسوی را هم داریم که مصدوم است و این دو می توانند در بازی با پرسپولیس به ما کمک کنند که متاسفانه نداشتیم.

قلعه نویی درباره جذب مهاجم خارجی گفت: تا جایی که توانستیم 3.4 بازیکن داشتیم که همه آنها قرارداد امضا کردند اما باشگاه تمام تلاش خود را کرد و تعداد آنها زیاد بود. ما هم مانند برخی تیم ها 500 هزار یورو برای هر بازیکن نداریم. بدینوسیله اعلام می کنم هر باشگاهی که مدعی انصراف از قرارداد باشد، ما نیز قرارداد خود را پس خواهیم گرفت. آنها برای یک سال 500 میلیون و 600 هزار یورو برای هر بازیکن می خواستند که ما نداشتیم و الان با همین شرایط جلو می رویم.

دیدگاهتان را بنویسید