پیشکسوت پرسپولیس استقلالی ها را در یک جمله شست

پیشکسوت پرسپولیس استقلالی ها را در یک جمله شست

صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی در شرایطی انجام شد که پیشکسوتان باشگاه استقلال با اشاره به هدایت این تیم در میزگرد از کادرفنی تیم ملی انتقاد کردند که چرا بازیکنان استقلال در این مسابقات حضور ندارند. تیم ملی. وحید کلیچ بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با خبرورزشی درباره وضعیت مدیریتی اخیر باشگاه پرسپولیس و همچنین صعود تیم ملی در حضور پرتعداد بازیکنان فعلی و قدیمی پرسپولیس صحبت کرد.

برای دومین بار در این مدت در جمع هواداران معترض ظاهر شدید. هدف شما چه بود؟

بارها گفته ام که اول از همه طرفدار پرسپولیس هستم و بعد از آن پیشکسوت این باشگاه بزرگ. فهمیدم نمی خواهند دور هم جمع شوند، رفتم و همه چیز به خیر گذشت. چون دستاوردهای مهمی از این دیدار داشتیم. خدا را شکر باید بخشی از مطالبات بچه ها را بپردازند و دفن زباله هم موافقت شده است. انشالا این تیم در ابتدای بازی برگشت با قدرت شروع خواهد کرد.

روند صعود تیم ملی به جام جهانی چطور؟

خوشحالم که این اتفاق افتاد. چون ما لیاقتش را داریم. خوشحالم که همه بچه های پرسپولیس در تیم ملی بودند و هر اسمی که نگاه کنید به پرسپولیس برمی گردد. امیر عابدزاده که فرزند احمدرضا، شجاع خلیل زاده، کنعانی زادگان، وحید امیری، مهدی طارمی، کمال کامیابی نیا، صادق محرمی است… واقعا جای خوشحالی است که این همه پرسپولیسی چنین صعود قدرتمندی را برای تیم ملی ایران رقم زده اند. البته دست همه بچه های تیم ملی درد نکنه.

اما بسیاری از استقلالی ها با استناد به برتری تیمشان در میزگرد گلایه داشتند که چرا بازیکنانی در تیم ملی حضور ندارند؟

چون فکر می کنم استقلال بد است. هر وقت می آیند کار مساوی است و بازی قفل می شود. خدا را شکر که این بار نبودند. تیم ملی سه بازی مانده به پایان بازی برگشت جواز کسب کرد. کادر فنی تیم ملی هم این موضوع را فهمیده یا دعوت نکرده و یا اگر دعوت کرده اند بازی نکرده اند. استقلالی ها بهتر است استراحت کنند و صعود را جشن بگیرند. اگر خیلی عصبانی هستند، دوش آب سرد بگیرید تا خنک شوند.

یکی از مواردی که استقلال به آن اشاره کرد، دعوت خبری تراکتورسازی به تیم ملی بود که چرا وقتی بیرانوند تاج را گرفت، حسینی با کمترین گل به اردوی تیم ملی دعوت نشد؟

اخباری با آن همه موقعیت بد تراکتورسازی، سر و گردنی از حسینی بلندتر دارد. حسینی هم نباید دعوت می شد چون در تیم ملی نیست. کارلوس کی روش قبلا به خودش گفته بود. خوب است که در نهایت همین استقلال را بازی کند. اما از حامد لاک انتقاد می کنم که دعوت نشد.

تو چی میگفتی

حامد لاک قطعا خیلی بهتر از اکبری است. اما از طریق شما به حامد لاک می گویم که اگر به تیم ملی دعوت نشدی به این دلیل است که پرسپولیسی ها در تیم ملی زیاد بودند. آن زمان اگر دعوت می شدی سخنرانی و حدیث می کردند. حامد لاک یکی از بهترین دروازه بان های لیگ برتر است و قطعا باید به تیم ملی دعوت می شد.

با توجه به شرایط اخیر پرسپولیس و تنش در تدارکات آن، فکر می کنید او بازی های خود را در بازی برگشت چگونه آغاز کند؟

قطعا با قدرت مضاعف برمی گردد. خدا را شکر همه چیز خوب است و تیم دوباره زنده شده است. این بچه ها تا زمانی که در این فصل پیروز نشوند آرام نمی گیرند. استقلالی ها باید به همین قهرمانی نیم فصل دل خوش کنند که برایشان خیلی زیاد بود.

دیدگاهتان را بنویسید