ستاره پرسپولیس با این جمله دروازه بان استقلال را شست

ستاره پرسپولیس با این جمله دروازه بان استقلال را شست

مهدی عبدی مهاجم شماره یک پرسپولیس این روزها شده است. بازیکنی که با دوندگی بیشتر و تاثیرگذاری بر گل های پرسپولیس و حفظ آنها در کورس قهرمانی راه پیروزی را برای شاگردان یحیی گل محمدی نشان می دهد.

او که جوان ترین گلزن تاریخ این مسابقات لیگ برتر است حالا در آستانه دربی به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد و از انگیزه خود برای گل سوم به استقلال گفت.

او می گوید سیدحسین حسینی در بازی قبلی مقابل هوادار از روی پنالتی گل زد، مهم نیست چون در دربی های قبلی و فینال آسیا گل زده بود و علیرضا بیرانوند هم پنالتی رونالدو را زد و هیچ کدام از این موارد در دربی تاثیری ندارد.

این پرسش و پاسخ با مهاجم پرسپولیس را در ادامه می خوانید:

دو پاس گل و اجرای یک پنالتی – اخراج. در سه بازی آخر سال جدید عملکرد جالبی داشتید.

خوشبختانه روند کلی تیم خوب است. در سال جدید سه پیروزی به دست آوردیم و توانستیم دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیریم. نه من، بلکه همه بچه ها خوب بودند. همه ما ابتدا به دنبال رضایت کادرفنی هستیم و سپس به دنبال کسب نتیجه مربوطه برای جلب رضایت هواداران هستیم. من به عنوان یکی از بازیکنان تمام تلاشم را برای موفقیت تیم خواهم داد و خوشحالم که سال جدید را با 9 امتیاز شروع کردیم و در بازی های باقی مانده روی امتیازات تمرکز کرده ایم.

بالا آمدن دوباره درست زمانی که دست یحیی گل محمدی در خط حمله با حضور مهاجمان متعدد باز است، این می تواند برای شما نکته مثبتی باشد.

طبیعی است که هر بازیکنی عاشق بازی کردن باشد. آن هم در تیمی مثل پرسپولیس. این رقابت شدید را در همه پست ها دنبال می کنیم و همه با تمام توان و انگیزه برای موفقیت تیم در تمام دقایقی که داریم تلاش می کنیم. حق با شماست که رقابت سخت است، اما وقتی هدفی جذاب و بزرگ را دنبال می کنید، انگیزه بیشتری برای آن خواهید داشت. من، عیسی، شیخ و پریرا به همراه سایر بازیکنان تیم تلاش می کنیم تا نتیجه تیمی بگیریم و بتوانیم لبخند شادی هواداران و فریادهای شادی آور آنها را در پایان مسابقه بشنویم. من واقعاً باید از تک تک آنها برای حمایتشان در هفته های گذشته تشکر کنم. آنها به ما انگیزه می دهند که جلو برویم و هدفمان را از دست ندهیم.

به داربی رسیدیم. یک بازی ویژه برای شما از آنجا به شهرت رسید و آقای گل ویژه استقلال شد.

یک شانس بزرگ در زندگی همه وجود دارد. خدا را شاکرم که این شانس بزرگ در داربی به من داده شد. هیچ کس فکر نمی کرد من فرصتی برای بازی داشته باشم. قبلا گفتم؛ در حالی که در مسیر پشت در به سمت نیمکت می رفتم تا تعویض شوم و در زمین باشم، صدای هوادارانی را می شنیدم که ناراضی بودند و سر کالدرون فریاد می زدند این چه تعویضی است و کدام بازیکن است. با این روحیه وارد زمین شدم اما لطف خدا باعث شد سه امتیاز این تیم را در این دیدار کسب کنم. بعد از آن اتفاقات بزرگتری افتاد. این مسیر برای من ادامه دارد و می خواهم در آینده کارهای بزرگتری انجام دهم.

قطعاً با توجه به سن شما همین است. دربی شماره 100 زمان زیادی باقی نمانده است. جایی که چیزی جز برد هواداران را راضی نمی کند و شما را برای قهرمانی امیدوار نگه می دارد. شرایط این دربی را چطور می بینید؟

قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود. هم برای ما و هم قطعا برای حریف. برخلاف آنچه که وجود دارد، استرس نداریم و پر از انگیزه و اشتیاق برای پیروزی هستیم. استقلال در این فصل تیم خوبی است و مدعی قهرمانی هم هستند. همانطور که گفتید تنها سه امتیاز می تواند برای هر دو تیم راهگشا باشد در غیر این صورت کار قهرمانی سخت و غیر ممکن خواهد بود. همانطور که گفتم ما تشنه پیروزی به این بازی خواهیم آمد. هر یک از بچه ها تجربه زیادی دارند و ما باید در بالاترین سطح برای این بازی بزرگ آماده شویم. پرسپولیس همیشه برای برد به زمین می آید و ما قدر آن سه امتیاز را بیشتر از همیشه می دانیم. هر دو تیم در بهترین فرم خود هستند و هواداران انتظار دارند نمایش خوبی را در دربی ببینند. منظورم این نیست که بگویم ما بهتریم یا آنها چیز دیگری هستند. همه چیز در زمین مسابقه مشخص خواهد شد. من قصد مصاحبه نداشتم و به خوبی می دانم که هر چه بگوییم باید در زمین مسابقه بدهیم.

اما شما به عنوان یک گلزن احتمالی در این بازی نیز به حساب می آیید. تقابل با دروازه بان استقلال و مدافعانش را چگونه می بینید؟

هواداران می خواهند ما برنده شویم. گلزنی در این بازی جذاب، هیجان انگیز و غیر قابل وصف است. هنوز نمی توانم حسی را که در آن بازی به ثمر رساندم را به درستی توصیف کنم. اما قطعا هیچ کدام از هواداران ما به دنبال نام گلزن این دیدار نیستند. همانطور که گفتم آنها می خواهند ما برنده شویم. برای انجام اولین بازی خود در دربی هیجان زده هستم. تا بتوانم در تمرینات قبل از این بازی نظر کادرفنی را جلب کنم و در این بازی سهمی داشته باشم و از انگیزه خود در موفقیت تیم استفاده کنم.

و این انگیزه با لذت گلزنی در یکی از تاریخی ترین دربی ها همراه است؟

چرا که نه. اما مطمئناً از دیدن هر یک از بچه‌های تیم در بالاترین حد ممکن و خوشحالی لذت می‌برم. در این شرایط فقط برد تیم مهم است. من عاشق پرسپولیس بودم و آرزوی من این بود که در آن تیم باشم و جام ها و قهرمانی ها را به دست بیاورم. اکنون پیراهن تیم را دارم و باید نشان دهم که شایسته این هستم که بخشی از رویایی که داشتم باشم. بنابراین من به همراه سایر هم تیمی هایم حداکثر تلاش را خواهم کرد و در این مورد تردیدی ندارم. ما باید بهترین باشیم و تنها در این صورت است که می توانیم این بازی را ببریم. صرف نظر از هر مشکل، بهانه یا مشکلی، این بازی کاملا متفاوت است. هم برای ما و هم برای هواداران. برای همه چیز امکان وجود دارد و از امروز تا پایان مسابقه تمرکز می کنیم و فقط نتیجه و موفقیت لازم را در این مسابقه امتحان می کنیم. هیچ کس دوست ندارد بعد از این بازی به بالا نگاه نکند. تنها راه پیروزی و تلاش برای برنده شدن است.

سیدحسین حسینی پس از گلزنی در بازی قبل، روحیه خوبی در دروازه استقلال دارد.

اکانت این بازی از همه چیز جداست. در فینال آسیا هم گل زدم. حالا چه این سوال دربی است. در دربی هم گل زدم. بیرانوند هم پنالتی رونالدو را گرفت و رونالدو هم در بازی قبل کاری کرد. اما الان دربی است. جایی که باید بتوانید در زمین صحبت کنید و برتری خود را نشان دهید. ما مجموعه ای از بهترین ها را در تیم خود داریم. از کادر فنی گرفته تا بازیکنان، مدیریت و هواداران. ما یک هدف بزرگ داریم و آن این است که در پایان فصل به دنبال فرصتی برای قهرمانی باشیم. کار سختی که قطعا در کلمات تمام نمی شود.

و تماشاگران دربی؟

ما به حضور آنها عادت کرده ایم و آنها مایه شادی و انگیزه ما هستند. نباید اجازه دهیم هیچ پرسپولیسی ناراحت ورزشگاه را ترک کند و این وظیفه ماست. گفتم در پایان بازی نباید زمین بخوریم و این بزرگترین بازی ماست.

اما قول گلزنی ندادی؟

ما تیمی داریم که آماده گلزنی است. من هم بخشی از تیم هستم و مطمئناً زمانی که این فرصت را پیدا کنم از آن نهایت استفاده را خواهم کرد. هر کدام از بازیکنان ما انگیزه زیادی برای این بازی دارند و نگران نخواهیم بود. منتظر حضور پرشور هواداران هستم. این بازی برای ما خاص است و هر ثانیه می توان سرنوشت بازی را رقم زد، بنابراین امیدوارم تا سوت پایان بازی به بهترین شکل از ما حمایت کنند و به نتیجه خوبی که به دنبالش هستیم نزدیک شویم.

دیدگاهتان را بنویسید