توصیه ای ویژه درباره اسطوره تخت جمشید رضا درویش

توصیه ای ویژه درباره اسطوره تخت جمشید رضا درویش

رضا درویش چندی پیش به دوستان نزدیک خود در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که برنامه ویژه ای برای آکادمی باشگاه پرسپولیس دارد و قصد دارد به طور اصولی آکادمی این باشگاه را احیا کند. درویش زمانی که در سایپا حضور داشت، آکادمی سایپا در تیم های اصلی نتایج موفقی کسب کرد و شاهد حضور بازیکنانی از تیم های اصلی این تیم در تیم ملی جوانان بودیم.

مدیرعامل پرسپولیس در نظر دارد از این تجربه موفق در آکادمی سایپا به عنوان نماینده ستارگان دیگری چون مهدی ترابی و علی گلی زاده در فوتبال ایران، احیای تیم های اصلی و شناسایی آنها نهایت استفاده را ببرد.

در همین راستا اما علی پروین، دوست قدیمی رضا درویش، محمد پنجعلی را به عنوان کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس را به عنوان مدیرعامل این باشگاه پیشنهاد داد.

جالب اینجاست که رضا درویش هنوز پاسخ درستی به پیشنهاد علی پروین نداده است و شنیده ها حاکی از آن است که شاید محسن خلیلی در سمت خود باقی بماند و به عنوان مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس به فعالیت خود ادامه دهد.

رضا درویش که این روزها تیمش شرایط چندان خوبی ندارد ممکن است با این مخالفت با پیشنهاد علی پروین با چالش جدیدی روبرو شود. اما تجربه نشان می دهد که مدیرعامل پرسپولیس اعتقاد چندانی به این چالش ها ندارد و با انتخاب محمد محمدی به همه ثابت کرده که اگر بخواهد می تواند به فردی با سابقه استقلالی در پرسپولیس پست بدهد!

دیدگاهتان را بنویسید