سنگ کامل ویژه اسطوره تخت جمشید یحیی گل محمدی

پرسپولیس خیلی محتاط بود. پرسپولیس اگر با ترکیب هجومی تری بازی می کرد نتیجه بهتری می گرفت. به نظر من بهتر بود محمد عمری در ترکیب اصلی قرار می گرفت، البته از شرایط این بازیکن اطلاعی ندارم و شاید دلیلی برای حضور نداشتن او در ترکیب اصلی وجود داشت، اما عمری از زمانی که به زمین آمد انرژی خوبی به بازی داد.

از نظر هرج و مرج، غیبت بازیکنان اصلی الدیل می توانست به سود پرسپولیس تمام شود:

الدحیل دو سه بازیکن اصلی خود را نداشت و شرایط خوبی برای برد بود اما مقابل الدحیل روز خوبی برای هافبک های پرسپولیس نبود و در مهار حریف انتظارات ما برآورده نشد. مدافعان پرسپولیس تا روز خوبی فاصله داشتند.

آشوبی مهم ترین مشکل پرسپولیس را غیبت های اخیر باشگاه و نبود مهاجم قوی می داند:

مهم ترین مشکل، شایعات و شایعاتی است که در مورد تیم مطرح شده و این شایعات برای پرسپولیس مشکل ایجاد می کند. جو اطراف تیم باید آرام باشد. پرسپولیس در بحث فنی یک مهاجم سطح بالا می خواهد. مهاجمی که بار اصلی خط حمله را به دوش می کشد. شهاب زاهدی بازیکن موثری است اما آماده رویارویی با مهاجمی که اولین و آخرین گزینه تیم است را ندارد.

فرزاد آشوبی هم مانند بسیاری دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس نبیل بهویی را گزینه مناسبی برای این تیم نمی داند:

پرسپولیس تیم بزرگی است و تیم بزرگ بازیکن بزرگ و باکیفیتی می خواهد. استخدام باهویی به هر شکلی تصمیم محکمی نبود.

موضوع بعدی صحبت های پیشکسوت پرسپولیس درباره شعار هواداران علیه گل محمدی و درویش بود:

از تماشاگری که هیجان زده است و از نزدیک شکست تیمش را دیده است نمی توان انتظار داشت که در سطح بالایی رفتار کند. این حواشی بخشی از فوتبال است که مربیان، مدیران و بازیکنان با آن مواجه هستند.

از آشوبی درباره شایعه بازگشت برانکو به پرسپولیس پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید:

یحیی گل محمدی بهترین گزینه برای پرسپولیس است و نیازی به تعریف نیست چون عملکردش مشخص است. به نظر من یحیی باید بماند و راه تیم را با هدایت او ادامه دهد. یحیی بیش از گذشته نیاز به حمایت مالی، معنوی و هوادار دارد. مشکلات تیم نسبت به فصل قبل بیشتر است. این مسائل ذهن را تخلیه می کند و بر انگیزه تیم تأثیر می گذارد. امیدوارم هر چه زودتر شرایط تغییر کند چون پرسپولیس بازیکنان خوب و مربی خوبی دارد.

آشوبی در پایان از هواداران پرسپولیس می خواهد که برای پشت سر گذاشتن این روزهای سخت تیم را حمایت کنند:

در فوتبال همیشه روزهای خوب و روزهای بد، فراز و نشیب وجود داشته است. به یاد بیاوریم چند ماه پیش که پرسپولیس با همین بازیکنان و سرمربی سه جام به دست آورد. بعد همه هواداران پرسپولیس احساس خوبی داشتند. در این روزهای سخت باید کنار هم باشیم. از تیم و باشگاهی که دوستش داریم حمایت کنیم. آن روزها خواهند گذشت.