این آتش در نهایت دامنه های تخت جمشید را فرا می گیرد. پیشکسوت استقلال یحیی را مسخره می کند

این آتش در نهایت دامنه های تخت جمشید را فرا می گیرد.  پیشکسوت استقلال یحیی را مسخره می کند

برد بدون گل استقلال مقابل پیکان در کنار کلین شیت این تیم، فرهاد مجیدی را به تمجید از خط دفاعی خود واداشت.

مهدی فنونی زاده درباره اتفاقات بازی استقلال، گل های مدافعان، آمار خوب تیم و اختلاف داوری در بازی با پرسپولیس اظهاراتی را بیان کرد.

به بازی استقلال و پیکان چه امتیازی دادی؟

به نظر من استقلال باید همیشه اینطور بازی کند. تهاجمی و کوبنده. این چیزی است که استقلالی ها انتظار دارند. تو برو و سه گل بزنی، اما اگر دو گل بزنی، اشکالی ندارد.

اما استقلال به گفته مربی اش با دو گل خورده در 9 بازی آمار فوق العاده ای دارد. اینطور نیست؟

به نظر من خط دفاعی استقلال حلال مشکلات این تیم در این دیدار بود. آنها نه تنها مانع از نتیجه گیری استقلال شدند، بلکه سیاوس یزدانی و محمد دانشگر دو گل از سه گل استقلال را به ثمر رساندند تا بیشترین گل نخوردن را به دوش بکشند.

ارسلان مطهری را در این دیدار چطور دیدی؟

به نظر من ارسلان یک تعویض زهرآگین است که می تواند حتی در هر بازی نیمه دوم هم حقش را بگیرد. اگرچه او می تواند از ابتدا خوب بازی کند، اما با گل هایی که از زمان ورودش به زمین به نمایش گذاشته، یک جایگزین زهرآگین است. امیدوارم بیشتر بازی کنند.

عملکرد خوب مدافعان استقلال چقدر با حضور سرمربی ایتالیایی ارتباط دارد؟

دفاع از استقلال را باید دفاع ایتالیایی ببینیم. استقلال در هفته های اخیر خیلی خوب از خود دفاع کرده است. جدا از دیدار مقابل فجر که مدافعان توجه کافی به ارسال کرنر نداشتند، در سایر دیدارها هماهنگی آنها هفته به هفته بهتر می شود.

از اتفاقات بازی تیم هواداران به مربیگری رضا عنایتی خبر دارید؟

آره! خدا این داوران را از پرسپولیس نگیرد که اگر بازی نباشند گل محمدی بدبخت می شود. رضا اسدی قبل از گل دوم پرسپولیس خطای 100 درصدی داشت و نزدیک بود هوادار را زیر پا بگذارد. نمی دانم وقتی چنین اتفاقی از چشم داور پنهان می ماند چه نامی می توان گذاشت؟ فقط برای رضا عنایتی متاسفم که با 3 امتیاز مشخص تیمش را به آتش کشید. بالاخره این آتش ها روزی تخت جمشید را در بر می گیرد.

بازی با سپاهان را چگونه پیش بینی می کنی؟

بازی با سپاهان اصلا آسان نیست اما من به تیم فرهاد اعتقاد دارم و مطمئنم اگر همین دیدار را مقابل سپاهان تکرار کنند، با 6 امتیاز این دیدار را می بریم.

دیدگاهتان را بنویسید