پیشکسوت استقلال یحیی و پرسپولیسی ها را مسخره می کند

پیشکسوت استقلال یحیی و پرسپولیسی ها را مسخره می کند

حسن روشن در خصوص تساوی یک بر یک استقلال و پرسپولیس در دربی 98 گفت: از بازیکنان استقلال به خصوص جوان ترها انتظار بیشتری داشتم. شاید جو دربی آنها را تحت الشعاع قرار داده بود و نتوانستند تمام ظرفیت خود را به نمایش بگذارند. حسین زاده و سایر اعضای تیم در حد و اندازه نبودند. قبل از شیفت ها اصلا مهاجمی در زمین نداشتیم اما بعد از جابجایی ها وضعیت تیم بهتر شد. صالح حردانی خیلی خوب بود و به تیم کمک کرد و در حرکت او به گل رسیدیم.
وی گفت: در نیمه دوم مشخص بود که بازی مساوی می شود. پرسپولیس در نیمه دوم عقب افتاد و همین باعث شد استقلال به خواسته اش برسد. شکست در دربی می توانست ضربه بزرگی برای استقلال باشد اما خوشبختانه نتیجه مطلوب حاصل شد. در مجموع بازی متعادل بود و بهترین فرد بازی داور بود.

پیشکسوت استقلال تساوی را 100 درصد به سود استقلال دانست و افزود: به نظرم نتیجه عادلانه بود اما خیلی مهم بود که استقلال امتیاز بیشتری به پرسپولیس ندهد. حفظ فاصله در بالای جدول، استقلال را برای ادامه رقابت راحت تر می کند. با نتیجه دربی، استقلال تقریباً قهرمان شد. استقلال بازی های سخت دیگری مانند بازی با سپاهان و فولاد را پیش رو دارد اما فکر می کنم بتوانیم از پس این بازی ها هم بر بیاییم.

روشن درباره محدودیت های بازی و درگیری گل محمدی با داور گفت: یحیی همیشه به خونسردی اش معروف بوده و در زمان بازی فوتبال هم به همان اندازه آرام بود. من باور نمی کردم که او این حرکت ها را انجام دهد. گل محمدی به حذف اعتراض کرد اما این درباره داور چهارم بود نه داور میانی. وقتی تخته بالا می رود باید تغییری ایجاد شود و این البته به داور بستگی ندارد.

وی با بیان اینکه پرسپولیس معتقد است حق تیمش تضییع می شود و نتایج و اتفاقات از بیرون رخ می دهد، گفت: اگر اینطور باشد 5 سال قهرمان هستند و باید به قهرمانی خود شک کنند. من برای پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم، چون می دانم اگر این دو تیم قدرتمند باشند کمک بزرگی به فوتبال ایران می کنند. شایعه شده بود وزیر در مسابقات قهرمانی پرسپولیس شرکت کرده است اما او چه می کند؟ آیا وزیر گفته توپ را بزنیم؟ اگر پرسپولیس این بازی را می برد، این حرف ها مطرح می شد؟ طرح این مسائل و زمینه ها درست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید