پیشکسوت پرسپولیس استقلالی ها را مسخره می کند

پیشکسوت پرسپولیس استقلالی ها را مسخره می کند

رحیم یوسفی گفت: دیدن تعطیلات قهرمانی در استقلال می تواند حداقل یک اتفاق خوب داشته باشد و به برخی بازیکنان پرسپولیس لگد بزند. مسخره کردن پرسپولیسی ها با عینک و گیتار و …. و کری خوانی باید بچه ها را به بازی آخر و فصل بعد هدایت کند.

وی ادامه داد: البته این خوشحالی بزرگ شاید به خاطر این باشد که حدود 10 سال است که قهرمان لیگ برتر نشده اند اما هر چه هست باید پرسپولیسی ها را برای فصل آینده آماده کند و انگیزه بیشتری به آنها بدهد. دوشنبه تمام شد و تیم برنده همچنان حق دارد جشن بگیرد اما پرسپولیس 5 بار پیاپی جشن می گیرد و حالا نوبت دوستان است که یک بار جشن بگیرند.

هافبک سابق پرسپولیس با اشاره به دیدار اخیر پرسپولیس و شهر هودرو یادآور شد: بازی را بردیم و سه امتیاز را گرفتیم اما بد و بی نظم بازی کردیم. باید خیلی بهتر و روانتر بازی می کردیم و این سبک فوتبال و فشار خونه به تیم پایین در شأن پرسپولیس نیست. البته شاههدرو هم در آستانه سقوط بود و بی امان بازی کرد چون چیزی برای از دست دادن نداشت.

یوسفی افزود: شهرخودرو موقعیت های زیادی داشت و نیمه دوم خیلی بهتر از ما عمل کرد و این دغدغه پرسپولیس است. شاید اگر تیم حریف گل های بیشتری داشت یا بازیکنان باتجربه تری داشت، با سه امتیاز این بازی را ترک نمی کردیم.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: در فوتبال همیشه برد و باخت وجود دارد. برای ما پرسپولیسی ها که به قهرمانی عادت کرده ایم کمی سخت است که پرسپولیس قهرمان نشد اما نباید ناامید باشیم. نباید زانوی غم را در آغوش گرفت و فکر کرد همه چیز تمام شده است. لیگ بیست و یکم تمام شد و در تاریخ ماندگار شد. باید دوباره بلند شوی و به سال بعد فکر کنی. یوونتوس امسال هم قهرمان نشد و ایلان بعد از سالها قهرمان کالچو شد اما تیم دوباره اوج خواهد گرفت. زندگی برای پرسپولیس ادامه دارد و اینطور نیست که دنیا با استقلال و نایب قهرمانی ما تمام شود.

رحیم یوسفی رو به رضا درویش و مدیران پرسپولیس کرد و گفت: در این فصل بازیکنانی داشتیم که در حد پرسپولیس نبودند. شاید آنها بازیکنان خوبی برای تیم های دیگر باشند، اما در حد پرسپولیس بودند و این باید برای ما درس عبرت باشد. برای فصل بعد باید بازیکنانی بخرید که سطح بالاتری داشته باشند. کسانی که قدر پیراهن پرسپولیس را می دانند. آنها از کجا آمده اند یا از آنها چه انتظاری می رود؟

وی در پایان تاکید کرد: پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ بیست و دوم بازیکنانی می خواهد که بازنده یا نایب قهرمان شوند. وقتی حریفی را در حال جشن گرفتن می بینند باید به آنها ضربه بزند و بعد از شکست بی خیال برنگردد. سال آینده سکوهای ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگر خواهد بود و هر هفته عملکرد یک بازیکن در این دیدار مورد ارزیابی قرار می گیرد. اگر بازیکن ضعیف باشد، سکوها او را رد می کنند. بنابراین کادرفنی و باشگاه پرسپولیس باید با چشمان باز بازیکن را انتخاب کنند. پرسپولیس بهترین و پرطرفدارترین تیم ایران است و بهترین ها باید برای پوشیدن پیراهن پرافتخار این تیم به پرسپولیس بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید