آقای بازیگر پیشکسوت سرشناس پرسپولیس را مسخره می کند

آقای بازیگر پیشکسوت سرشناس پرسپولیس را مسخره می کند

پیش از این نیز موارد عجیبی رخ داده بود، از جمله امیرحسین مقسودلو، کاریکاتور متحرکی که حتی یک فرصت را برای توهین از دست نمی دهد، به فرهاد مجیدی دستور داده بود روزبه چشمی را به عنوان آخرین مدافع قرار ندهد و بعد از بازی به سرمربی تیم توهین کند. بلوز با کلمات نامناسب البته او با چند روپیه بهترین فوتبالیست ایران محسوب می شد و وضعیت روحی نامطلوبی را نشان داده بود.

حالا در مورد اخیر یکی از بازیگران سینمای ایران که با کارتون هایش در شبکه های اجتماعی بیشتر به شهرت و محبوبیت رسید و نه با نقش آفرینی درجه سه و چهار، علیه کریم باقری اظهار نظر کرد و از قضا: این کار را یک کهنه کار انجام داد که فقط می داند چگونه به بازیکنان با دریافت های میلیاردی گوش دهد.

این بازیگر که به اندازه اهداف بیل مکانیکی با پاهای غیر تخصصی نقش درجه یک ندارد، در روزهای اخیر توانسته درگیر مشکلات فوتبالی و درگیری با هواداران پرسپولیس شود و تا حدودی به هدف خود رسیده است. گلی که با «دیده شدن» در شبکه های اجتماعی پاداش گرفته و پیش از این مورد استفاده بسیاری از بازیگران آبی و قرمز قرار گرفته است.

هر بازیگر و هرکسی حق دارد در مورد وضعیت تیم مورد علاقه خود اظهار نظر کند و کتمان آزادی بیان در این زمینه کار اشتباهی است، اما اگر عده ای همیشه به حوزه کاری و نظرات قبلی خود نگاه می کنند، پس به نقد شده ها نگاه کنید. وقتی قدت را اندازه می گیری، حرف هایی بزن که البته نمی توانی آن حرف ها را جلوی همان بازیکن و پیشکسوت فوتبال بزنی!

دیدگاهتان را بنویسید