پیشکسوت پرسپولیس استقلالی ها را مسخره می کند

پیشکسوت پرسپولیس استقلالی ها را مسخره می کند

سپه حیدری در خصوص رقابت استقلال و پرسپولیس در بالای جدول گفت: با توجه به شرایط لیگ امسال و اینکه تیم ملی برای جام جهانی به میدان رفت، وقفه ها و بازی های بدون برنامه پیش آمد و خدا را شکر با خیر و برکت. نتایج تیم ملی با او بود، اما ضربه زیادی به کیفیت قهرمانی زد. از طرفی کیفیت داوری خیلی پایین بود و اصلا استاندارد نبود. ما داور خوب کم نداریم اما داوران بد زیادی هم داریم و امیدوارم به این موضوع رسیدگی شود چرا که یک سوت می تواند ده ها میلیارد دلار برای تیم هزینه داشته باشد و هیچکس پاسخگو نباشد. . اشتباهات داور جزئی از فوتبال است، اما نه به این صورت و آنقدر شدید که برای پرسپولیس یکسان و برای تیم دیگر متفاوت باشد و برای استقلال این همه اشتباه به نفع او باشد.

وی افزود: مورد دیگر مثلا گهر بازیکن گابنی بود که 2 امتیاز به استقلال و 3 امتیاز به دو تیم دیگر اضافه کرد. پنالتی بودن این میزبان به نفع یک تیم و رکورد در نوع خود کاملاً طبیعی نیست و به نظر من این موارد کیفیت لیگ را پایین آورده و بازی جوانمردانه به خصوص برای پرسپولیس رعایت نمی شود. حالا به ابتدای فصل نگاه کنید، چند بازیکن خوب به دلیل ضعف مدیریتی از پرسپولیس رفتند و مدت ها هیچ سرمربی برای تیم ما تعیین نشد، در حالی که تصمیم برای استقلال به سرعت گرفته شد. نمی گویم چرا برای آنها انجام شد، اما برای پرسپولیس هم انجام شد. ببینید ابزار مربی بازیکنانش هستند و گل محمدی در ابتدای فصل تیم را با پنجره بسته و دست خالی جمع کرد و در این بازار یک بازیکن 70-80 را از دست می دهید حتی پیدا کردن 40 بازیکن سخت است. . . اگرچه بازیکنان خوب هستند، اما به زمان نیاز دارند تا در تیم جا شوند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدارهای باقی مانده دو تیم در مسابقات قهرمانی گفت: فکر نمی کنم در مسابقات قهرمانی بازی آسانی داشته باشیم و همه دیدارها سخت است و هر مسابقه یک فینال دارد. درست است که پرسپولیس شش امتیاز عقب است، اما فکر نمی‌کنم این تیم کمتر از استقلال قهرمان شود، زیرا بازی‌های استقلال بسیار سخت‌تر است و اگر روی 6 بازی آینده تمرکز کنند و اگر در بازی‌های بعدی باشند، بازی‌های سخت‌تری دارند. حداقل 16 امتیاز (5 برد و یک تساوی) از 6 در صورت پیروزی در بازی قطعاً استقلال امتیاز از دست می دهد و پرسپولیس می تواند قهرمان شود. اگر پرسپولیس خودش را قفل کند این اتفاق می افتد اما اگر خودش نتواند گل بزند دیگر کاری از دستش بر نمی آید. اما اگر اجازه دهند این اتفاق بیفتد.

حیدری در خصوص تصمیمات کمیسیون انضباطی گفت: اتفاقات اخیر را که به تصمیمات کمیسیون انضباطی ختم شد را دیدید و نمی دانم عدالت را چگونه می توان تفسیر کرد. انتظار ما از کمیسیون انضباطی خیلی بیشتر بود. اگر ستاد ما در میانه میدان آمده بود، همین اتفاق برای آنها افتاد. چرا اینقدر اختلاف بین آرا وجود دارد؟ چرا آن موقع نشد و هیچکس این کار را نکرد اما یحیی گل محمدی بعد از مدت ها صدایش را درآورد و همه را کتک زدند تا پرسپولیس را شکست دهند. به نظر من پرسپولیس نباید قهرمان شود. مشخص است که نمی خواهند ششمین قهرمانی پرسپولیس برای ایجاد شش قهرمانی دیگر ایجاد شود. اما خداوند همیشه به خوبی ها نگاه می کند و راه موفقیت یک تیم شایسته را فراهم می کند و من پرسپولیس را شایسته می دانم و از همه نظر سطح فنی این تیم بالاتر است، اما همه چیزهایی که گفتم باعث شد شرایط به همین منوال باشد. منصفانه نیست و اگر نیمی از مشکلات پرسپولیس باشد، تیم دیگر به سختی حتی در نیمه بالای جدول قرار می گیرد. تنها چیزی که در این تصمیمات دیده نشد عدالت بود و این هم پیرو همان حمایتی است که از استقلال می شود و همه چیز دست به دست هم داد تا آنها قهرمان شوند و این اتفاق خوبی نیست و اگر قرار بود به این تیم کمک کنید تا قهرمان شود، این اولین فصل اعلامیه خواهد بود. گفتند بازی ها برگزار نمی شود و اگر این جام اینقدر ارزش داشت، پرسپولیس یکی از جام هایش را از پنجره بیرون می آورد و اجازه می داد با او عکس یادگاری بگیرند. در هر صورت، آنها 10 سال است که به این شیشه دست نزده اند و این بر آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد تأثیر می گذارد.

وی درباره اینکه فرهاد مجیدی در نشست خبری اعلام کرد که نمی خواهند استقلال قهرمان شود، توضیح داد: این خیلی خنده دار است و فکر می کنم این حرف ها را می زنند تا کسی چنین چیزی به آنها نگوید، اما همه می بینند که چه اتفاقی می افتد. تنها کاری که تا الان برای استقلال انجام نداده اند این بوده که با دست خودشان توپ را برای این تیم وارد کنند. همه شرایط برای موفقیت این تیم مهیا است و من نمونه هایی از این را آورده ام اما همچنان معتقدم. که خدا راست میگه اگه پرسپولیس خودش باشه حتما قهرمان میشه.

دیدگاهتان را بنویسید