پیشکسوت استقلال پرسپولیس را مسخره می کند

پیشکسوت استقلال پرسپولیس را مسخره می کند

محمد نوری بازیکن سابق استقلال نیز در خصوص بازی اخیر استقلال و پرسپولیس در خصوص اظهارات باشگاه پرسپولیس در خصوص موضوع داوری اظهار نظر کرد:

استقلال مقابل صنعت نفت چگونه بازی کرد؟

استقلال مثل همیشه با اقتدار وارد زمین شد و با اقتدار سه امتیاز را گرفت و به رختکن بازگشت. به این می گویند تیم قدرتمندی که فقط به پیروزی فکر می کند.

تو چی میگفتی

کدام تیم در جدول امسال اینقدر سخت بازی کرد؟ استقلال دیگر برای او مهم نیست. حریف او در بالا، پایین، وسط یا هر جای جدول این تیم را شکست می دهد. حالا که 6 امتیاز از تیم دوم عقب افتاده، با قدرت دربی را می پذیرد.

تیم علیرضا منصوریان را چطور دیدی؟

به نظرم صنعت نفت هم خوب بود اما در مقابل استقلال محکوم به شکست بود.

با این تفاسیر بازی دربی را چگونه پیش بینی می کنید؟

قطعا دربی جذابی را پیش رو داریم. یک دربی زیبا که احتمالا استقلال را با دو سه گل مقابل پرسپولیس شکست می دهد.

از کجا اینقدر مطمئنی؟

چون استقلال روحیه بسیار بالایی دارد و از طرفی بازیکنانش در تیم جای خوبی دارند. در آن سوی میدان چون پرسپولیس برای کاهش شش امتیازی به پیروزی نیاز دارد، تنها به استقلال حمله می کند. تیم مهاجم استقلال در واقع حکم شکست خود را امضا کرد. چون بازیکنان گل محمدی از استقلال می ترسند و اتفاقاً روحیه آنها بسیار پایین است.

دلیلی برای این گفتگو دارید؟

البته یه دلیلی داره وقتی باشگاهی برای نوشتن بیانیه و سوال داوری می رود، یعنی حریف استقلالی در زمین چمن به دست نیاورده و می خواهد کمبودهای خود را از این طریق جبران کند. او می خواهد از این به بعد شکست دربی خود را توجیه کند. اما اگر مشکل داوری وجود داشت، دیدیم که در بازی صنعت نفت گل دوم استقلال را که عارف گلامی به ثمر رساند و دقیق و سالم بود، قبول نکرد. اما از آنجایی که در زمین حریف مستقل نمی شوند، به بحث های کودکانه مانند شیب زمین، چرایی پایین بودن توپ روی می آورند و این سوالات را ترک می کنند.

پیشنهاد شما برای پرسپولیسی ها چیست؟

به نظر من از آنجایی که این تیم جزو تیم هایی است که هواداران هم دارد، حداقل باید تلاش کنند امسال رتبه دوم را از دست ندهند. سپاهان دوباره صعود کرده و می خواهد به رده دوم صعود کند. پرسپولیس باید هنر داشته باشد و از جایگاه دوم خود دفاع کند چون دیگر برای حرکت دیر شده است. خدای نکرده پرسپولیس را در دربی شکست می دهیم و به زور قهرمان می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید