پیشکسوت فوتبال تبریزی صاحب تراکتور را مسخره می کند

پیشکسوت فوتبال تبریزی صاحب تراکتور را مسخره می کند

عسگر اعتباری درباره شرایط این روزهای تراکتورسازی گفت: در دیدار مقابل مس رفسنجان که با برتری تراکتورسازی به پایان رسید، بازیکنان مس قدر موقعیت های خود را ندانستند و توپ های خود را به سمت اخباری ها پرتاب کردند. اگر دقت می کردند بازی 3 بر صفر به سود رفسنجان کپر می شد. تراکتور نشان داد که در حال پیشرفت است اما مشکلاتش از اساس درست نبود. تراکتورسازی یکی از سخت ترین بازی های خود را مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار خواهد کرد. حضور یک مهاجر در این تیم شوک مثبتی به بازیکنان وارد کرد و این کار را برای تراکتورسازی سخت می کند.

وی افزود: تراکتور مشکلات زیادی دارد. این تیم در لیگ برتر باقی می ماند اما به سختی. 6 تیم آخر جدول در خطر سقوط هستند، بنابراین هر بازی یک فینال است و هیچ بازی آسان نیست. در چند سال اخیر تیم ها از نظر فوتبالی پیشرفت کرده اند و در نتیجه کار تراکتورسازی سخت است. به عنوان مثال، هیچ کس فکر نمی کرد که یک هوادار می تواند از انتهای جدول جدا شود، اما به خوبی انجام شد.

پیشکسوت فوتبال تبریز در تشریح مشکلات تراکتورسازی گفت: بزرگترین مشکل تراکتورسازی سازماندهی باشگاه است. آقای علیپور به عنوان یکی از قوی ترین مدیران کشور به تراکتور آمد اما یک ماه بیشتر در این تیم دوام نیاورد. او مربیان قدیمی مثل گل محمدی را احیا کرد، بنابراین مدیر بسیار خوبی بود. آقای نظمی هم از مدیران خوب تبریز بود که اجازه کار نداشت. همه کاره بودن باشگاه دلال و تصمیم گیرنده برای بازیکنان و مربیان تراکتور است.

اعتباری ادامه داد: آقای زنوزی می گوید خرج خودش را می دهد و در نتیجه چیزی را که می خواهد می گیرد. او هفته گذشته در جمع چند تن از جانبازان حضور داشت و سخنان غیرمنطقی را خطاب به آنها بیان کرد. جناب زنوزی شما عسل سانگونگ هم گرفتید ولی بدانید این معادن برای ملت است. شما فقط می توانید از آنها به عنوان اسپانسر استفاده کنید.

وی با اشاره به وضعیت نامطمئن مالکیت مهندسی مکانیک گفت: زنوزی تیم را به استاد دانشگاه سپرد که قرار بود در دانشگاه تدریس کند اما او تیم را ناراضی کرد. البته ماشین ساز از طریق زنوزی بدبخت شد که قبل از انتقال بدهی خود را پس نداده بود. من نمی خواهم زنوزی را در معرض آزمایش قرار دهم. وقتی پیمان بابایی را از ماشین به تراکتور می آوری، به جای اینکه به ماشین کمک کنی نقاط ضعفش را بپوشاند، تیم را در دسته دوم قرار می دهی. تیم های دیگر می توانستند 10 میلیارد، 15 میلیارد به بابا بدهند.

بازیکن سابق تراکتورسازی از جذب تیاگو فریرا، بازیکن جدید این تیم انتقاد کرد و توضیح داد: حالا تیاگو فریرا را به تراکتور آورده اند. این انتقال حدس و گمان است. حتی خود زنوزی می گوید دلال ها از تراکتور پول در می آورند اما خود زنوزی واسطه ای را می شناسد که از تراکتور پول در می آورد. او دلال جهانی باشگاه تراکتورسازی است.

اعتباری افزود: آقای زنوزی می‌گوید تراکتور آن را نگرفته و قبلاً آن را برداشته است. جناب تراکتور شما ذکر شده است. حالا برای تراکتور چه کار کردی؟ فقط برای تراکتور بدهی ایجاد کرده اید. بازیکنی را آوردی که دیگر فوتبالیست نیست. این بازیکن 33 ساله است و 8 سال پیش برای اینتر بازی می کرد. او قبلاً تیاگو را آورده است. بیوگرافی تیاگو را ببینید، می گویند او در پورتو بود، اما فقط عضو باشگاه پورتو بود. بدبختی ما در فوتبال تبریز این است که کار مردمش نیست. شما می توانید با پول کار کنید، اما مدیریت قوی موفق است.

وی با انتقاد از سبک حکومت زنوزی گفت: آقای زنوزی وقتی می خواهد خودش تصمیم بگیرد باید کارهای دیگری انجام دهد. اگر باشگاه بخواهد دوباره روی پای خود بایستد نیاز به سازماندهی قوی دارد که با حضور آقای زنوزی هم میسر می شود. باید برای فوتبال پایه هزینه کرد. ما بهترین بازیکنان فوتبال پایه را داریم. ما در تیم جوانان 10 بازیکن بهتر از تیاگو داشتیم اما تیاگو را آوردند. آقای زنوزی می گوید تراکتور بهترین مهره ها را دارد، درست است که این تیم بسته است، اما اصولا تعطیل نیست. فقط به بازیکنان در هر پست نگاه کنید.

این پیشکسوت فوتبال تبریزی در پایان گفت: این تیم آن روز به دلیل تعطیلی دلالان کنار رفت. اگر آقای زنوزی می خواهد در تراکتورسازی موفق شود باید هیئت مدیره و کمیته فنی فوتبال را انتخاب کند و مربی موثری برای تراکتورسازی انتخاب کند. سلام در شرایطی به تراکتور آمد که قبلا خوب کار نمی کرد اما آن را پس دادند. آنها می توانند از مربی ایرانی مثل فرکی استفاده کنند که از تیم های کلیدی هم قدردانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید