بمب بزرگ در تخت جمشید; ستاره خبری یحیی را با این لشکر معاوضه می کنی؟

بمب بزرگ در تخت جمشید;  ستاره خبری یحیی را با این لشکر معاوضه می کنی؟

این هافبک دفاعی که با سختی در نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست، بلافاصله پیراهن شماره 8 این تیم را به دست گرفت تا جایگزین خوبی برای احمد نوراللهی باشد اما …

حالا رضا اسدی به بازیکن ثابت نیمکت نشین پرسپولیس تبدیل شده است. هر از چند گاهی به عنوان ذخیره بازی می کرد تا اینکه باید در لیگ بیست و یکم ستاره پرسپولیس می شد!

یحیی گل محمدی که در نقل و انتقالات تابستانی اصرار به خرید این هافبک دفاعی داشت، حالا از او ناامید شده است. البته این بدان معنا نیست که سرمربی پرسپولیس به راحتی اجازه جدایی رضا اسد را بدهد یا آن را به تیم های رقیب پرسپولیس بدهد.

پرسپولیس اکنون با کمبود مهاجم با مصدومیت القطری در ضربات عرضی و غیبت شش ماهه از مسابقات رسمی مواجه است. به همین دلیل یحیی گل محمدی در حال بررسی شرایط خرید این مهاجم است. از این رو اگر رضا اسدی موفق شود از این تیم ها مهاجم یا بازیکن خوبی بگیرد، اجازه جدایی و پیوستن به سپاهان یا گل گهر را می دهد. شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس در ازای حضور شهریار مغانلو یا سجاد شهبازاده و سعید صادقی، رضایت نامه رضا اسدی را برای یکی از دو تیم سپاهان یا گل گهر سیرجان خواهد داد.

البته بعید است سپاهان و گل گهر با جدایی این بازیکنان کلیدی موافقت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید