بمب بزرگ یحیی در تخت جمشید خنثی شد

بمب بزرگ یحیی در تخت جمشید خنثی شد

به نظر می رسد بمب های نقل و انتقالاتی لیگ بیست و یکم و فصل جاری نیز به سرنوشتی مشابه دچار شده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. سعید صادقی با قراردادی 15 میلیارد تومانی در حال حاضر گران ترین بازیکن فصل پرسپولیس است.

صادقی چهره ای بوده است که با عملکرد منحصر به فرد خود در فصل گذشته به مهره مهمی از نقل و انتقالات این فصل تبدیل شده است. اهمیتی که باعث شد تیم های استقلال و پرسپولیس برای جذب او تلاش کنند. با این حال سعید صادقی با پرسپولیس قراردادی یک ساله امضا کرد و خیلی ها منتظر بودند تا ببینند عملکرد صادقی با پیراهن قرمز چگونه خواهد بود. او بعد از علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، محمدمهدی احمدی آخرین خرید بزرگ پرسپولیس بود تا موفق ترین تیم در نقل و انتقالات پیش فصل باشد.

صادقی که فصل گذشته 14 پاس گل و 7 گل برای گهر سیرجان به ثمر رساند، در پرسپولیس تنها 2 گل و تنها یک پاس گل به ثمر رساند! این آمار به هیچ وجه به اندازه بمب نقل و انتقالات پرسپولیس نبود. اجرای سعید صادقی همه را به یاد رضا اسدی می اندازد. هافبک گلزن تراکتورسازی تبریز که در ابتدای لیگ بیست و یکم از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشت بالاخره شماره 8 سرپوشان را بر تن کرد.

این در حالی است که در ابتدای فصل گذشته هواداران پرسپولیس برای عقد قرارداد بلندمدت این بازیکن از این باشگاه سر و صدا می کردند و انتقادات زیادی در خصوص قرارداد یک ساله این بازیکن وجود داشت. اما اسدی سرانجام با قراردادی یک ساله و طبق ادعای گران ترین بازیکن این تیم کار را آغاز کرد و در نهایت کارش با این تیم به پایان رسید. یحیی گل محمدی، بزرگترین مدافع رضا اسدی نیز ترجیح داد به او پیشنهاد تمدید قرارداد ندهد!

حالا بمب نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و یکم بار دیگر در تبریز اوج گرفت و توانست در کنار شهریار موگانلو و محمد عباس زاده که پست تخصصی اش مهاجم است، 8 گل به ثمر برساند تا آقای گل لیگ برتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید