سرمربی تیم ملی با بازگشت بازیکنان استقلال به اردو موافقت کرد/ اسامی رقبای احتمالی شاگردان اسکوچیچ در قطر اعلام شد.


ساعت: 08:03
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1842994

دراگان اسکوچیچ از موافقت خود با بازگرداندن پنج بازیکن تیم فوتبال استقلال به اردوی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ پس از حضور 5 بازیکن استقلال در دیدار فینال لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان، این افراد را از لیست تیم ملی حذف کرد زیرا معتقد است باشگاه استقلال برخلاف توافق عمل کرده است.

سیدحسین حسینی، مهدی مهدی پور، عارف گلمی، امیرحسین حسین زاده و صالح حردانی دوشنبه در اولین روز اردوی تیم ملی استقلال برای استقلال به میدان رفتند و اسکوچیچ روی نام آنها خودکار قرمز رنگ کرد.

پس از این اتفاق باشگاه استقلال با عذرخواهی از سرمربی تیم ملی خواستار بازگشت این افراد به تیم ملی شد. در نهایت اسکوچیچ موافقت کرد و ملی پوشان استقلال باید فردا به اردو اضافه شوند و با نفرات دیگر راهی قطر شوند.

استقلالی ها جایگزین پیام نیازمند، سروش رفیعی، آرمین سهرابیان، سعید صادقی و مهدی شیری در اردوی تیم ملی دوحه می شوند.

طبق برنامه قرار بود تیم ملی ایران در اولین بازی خود برای آماده سازی برای جام جهانی 2022 قطر روز 15 خرداد به مصاف کانادا برود که با اعلام تیم میزبان این دیدار لغو شد. کادرفنی فدراسیون فوتبال به سرعت اردوی تیم ملی را در قطر تدارک دید تا این روز از فیفا را از دست ندهند.

در همین راستا طبق توافقات انجام شده تیم ملی به احتمال زیاد در اولین بازی دوستانه خود به مصاف قطر خواهد رفت. البته در این تعطیلات تیم های ملی کشورهای دیگر نیز در قطر کمپ می زنند و در حال رایزنی با کادرفنی فدراسیون فوتبال برای معرفی یکی از آنها به عنوان حریف دوم تمرینی است.

پیش از این نام تیم ملی اروگوئه به عنوان رقیب تدارکاتی ایران مطرح شده بود اما ظاهراً ستاد ملی به دلیل مسافت زیاد از انجام این دیدار منصرف شد. به گفته مدیر رسانه ای تیم ملی، فدراسیون ایران در حال رایزنی با تیم های کامرون، کنگو و الجزایر است تا در صورت توافق با کامرون، کنگو و الجزایر یک بازی دوستانه در دوحه برگزار کنند که البته هنوز توافقی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید