آقای وزیر ارشاد! چه کسانی از کدام کنسرت استقبال می کنند؟ جایی که؟ چرا فکر می کنید ما نه می بینیم و نه می شنویم؟

آقای وزیر ارشاد!  چه کسانی از کدام کنسرت استقبال می کنند؟  جایی که؟  چرا فکر می کنید ما نه می بینیم و نه می شنویم؟

من یک جستجوی ساده کردم تا ببینم چه کنسرت هایی در راه است که وزیر ارشاد گفت با استقبال خوبی مواجه شده اند، اما عجیب بود که چیزی پیدا نکردم، حتی یکی!

نیهال موسوی – امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه محمدمهدی اسماعیلی وزیر رهبری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: از هفته گذشته فعالیت های موسیقی را از سر گرفته ایم. دوستان من در بخش هنر و موسیقی در این زمینه فعالیت می کنند. سایت فروش بلیت در این زمینه فعال شده و در حال فروش بلیت کنسرت های مختلف هستند که با استقبال خوبی مواجه شده است.»

بعد از این خبر یک جستجوی ساده کردم تا ببینم چه کنسرت هایی در راه است که آقای وزیر گفتند با استقبال مواجه شده اند. واقعاً عجیب است که چیزی نگرفتم، حتی یک گیگ!

در برخی سایت ها اعلام شده است که به زودی کنسرت برخی از هنرمندان پاپ برگزار می شود، اما بلیت نمی فروشند.

معروف ترین و معتبرترین سایت های فروش بلیط کنسرت در ایران عبارتند از: ایران کنسرت، آرت تیکت، ملوتیک، بلیط کیش، تیوال و …. خبری از فروش بلیت یا اطلاعیه کنسرت در هیچ یک از این سایت ها نیست!

آقای وزیر! چه کسانی از کدام کنسرت استقبال می کنند؟ جایی که؟

سایت جدیدی هست؟ اگر سایت جدیدی راه اندازی شده چرا خبری از آن نیست؟

حالا واقعا این سوال برای من پیش می آید که این ادعای «استقبال خوب» از کجا می آید؟ منظور شما مخاطبان یا برگزارکنندگان کنسرت یا خوانندگان چه کسانی هستند؟

آیا مشاوران، معاونان و افراد مرتبط با وزیر رهبری به ایشان آمار و اطلاعات نادرست داده اند یا اینها فقط ادعای خود اسماعیلی است؟ در هر صورت، نشان دهنده وجود مشکل است.

یک نکته بسیار ساده این است که مسئولی مثل وزیر ارشاد نباید بدون سند و منبع معتبر در میان خبرنگاران چنین حرفی بزند.

چرا وزیر باید چنین حرف هایی بزند که در کمتر از یک دقیقه از صحت و سقم آنها مطلع شوید یا هیچ اشاره ای به آنها پیدا نکنید! هر چه فکر کنم دلیل منطقی برای این حرف ها و چنین رویکردی پیدا نمی کنم.

واقعا جوابی به ذهنم نمی رسید! شاید ما بی اطلاع و بی اطلاع و … باشیم اما واقعیت این است که حتی اگر بی اطلاع باشیم باز هم تقصیر کسانی است که درست اطلاع رسانی نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید