واکنش عجیب پیشکسوت استقلال مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی خوب بازی نمی کند

واکنش عجیب پیشکسوت استقلال مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی خوب بازی نمی کند

هادی شکوری درباره شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی ها از ابتدای فصل عملکرد خوبی داشته اند. آنها امتیازات خوبی را جمع آوری می کنند و هدفشان کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل است.

وی تاکید کرد: البته هنوز راه زیادی در پیش است، اما معتقدم با مدیریت خوب سردار ایرلو و درایت مجیدی، آبی ها می توانند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند به شرطی که هیچ حریفی را دست کم نگیرند و یا شکست ندهند. باعث افتخار آنها شود

شکوری در خصوص وضعیت یزدانی و مرادمند گفت: نبود این دو بازیکن باعث نشد استقلال برنده نشود. البته این دو در دفاع به هماهنگی کامل رسیده اند و حضور مثبتی در استقلال داشته اند و مطمئناً تحت شرایطی روحیه تیم بهتر است اما غیبت آنها مانع از رسیدن استقلال به هدفش نشد.

مدافع سابق استقلال درباره اختلاف سرمربی و کاپیتان آبی ها گفت: این اتفاق خیلی بزرگ شده است. این مشکلات در فوتبال ایران و حتی خارج از کشور رایج است. این مشکل باید در خانواده حل می شد، اما مطمئن هستم که مشکل حادی نخواهد بود و همه چیز به زودی به خیر و خوشی تمام می شود.

وی در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: آبی پوشان بازی سختی در پیش دارند. نساجی عملکرد خوبی در لیگ دارد و می تواند استقلال را به همراه داشته باشد. شاید این بازی نقاط کور زیادی داشته باشد. بنابراین مجیدی باید از برنامه های مختلفی برای به پایان رساندن موفقیت آمیز این مسابقه استفاده کند.

شکوری در خصوص عملکرد عزیزبک امانوف گفت: وقتی یک خارجی به ایران می آید باید سر و گردنش از ایرانی ها بلندتر باشد. در استقلال بازیکنانی مثل جانواریو، تیام و جباروف بودند که عالی بازی کردند. برای قضاوت در مورد آمانوف خیلی زود است. باید ببینیم آیا او به اندازه برخی مسابقات خوب است و بعد نیمکت نشین می شود یا سه بازیکنی که در بالا ذکر شد می توانند بهترین بازی ها را برای استقلال ارائه دهند.

مدافع سابق استقلال در پایان خاطرنشان کرد: خیلی ها از استقلال انتقاد می کنند که خوب بازی نمی کند. هدف کسب سه امتیاز است. تیمی که خوب بازی می کند ممکن است نتواند قهرمان شود. به نظر من هواداران استقلال هم باید از این وضعیت رنج ببرند. وارد میدان نشوید. استقلال نباید از خودی ها ضربه بخورد بلکه همه باید دست به دست هم بدهند تا در پایان فصل با اتحاد ببینند جام در دست استقلالی هاست و هواداران در این زمینه اشتیاق پیدا کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید