واکنش پیشکسوت استقلال به محصولات و خریدهای جدید فرهاد مجیدی

واکنش پیشکسوت استقلال به محصولات و خریدهای جدید فرهاد مجیدی

استقلال که برای به تعویق انداختن دو بازی جام حذفی و لیگ برتر تعداد عجیبی از تاج گرفتگان داشت، چهارشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر در حالی به مصاف هواداران می رود که هنوز تمرینات منظمی با همه ندارند.

عسگر طالب نسب پیشکسوت آبی ها گفت: استقلالی ها تا اینجای کار خوب عمل کرده اند. هر چند به نظرم آنها می توانستند بهتر از این هم کار کنند و امتیاز جمع کنند، اما این خوب است و حالا می توانند با پیروزی مقابل هواداران و اختلاف امتیاز نسبتا خوب نسبت به تعقیب کنندگان به تعطیلات نیم فصل بروند.

او گفت: همه چیز در این تیم خوب بود، اما متاسفانه کورونا به اردوی آنها ضربه نابهنگام زد و تنها نگرانی من این است که کرونا و موفقیت در دیدارهای آبی ها هماهنگی این تیم را به هم بزند و نوار موفقیت آن را بشکند. پیشکسوت آبی ها به آرامی

وی افزود: استقلالی ها با هدایت مجیدی باید مراقب باشند تا این وقفه و تاج گذاری منجر به ترمز شدن ترمز آنها نشود. بازی با یک هوادار که اولین حضور آنها در زمین است بسیار مهم است.

این کارشناس فوتبال گفت: آبی ها در صورت پیروزی در این دیدار نیز و حفظ 3 امتیاز با تیم دوم جدول، پس از تعطیلات در شرایط بهتری به مصاف حریفان خود خواهند رفت. به خصوص اینکه مجیدی این فرصت را دارد که با جذب بازیکنان مورد نظر، نقاط ضعف تیم را اصلاح کند و شرایط تیمش را بهبود بخشد.

طالب نسب در خصوص جدایی ها و خریدهای جدید استقلال در نیم فصل گفت: بهتر است همه این مسائل را به مجیدی بسپاریم. او نزدیک ترین فرد به تیم است که وضعیت همه بازیکنان را می داند و بهتر می تواند تشخیص دهد که به کدام بازیکن نیاز ندارد یا به کدام بازیکن نیاز دارد. به همین دلیل ترجیح می دهم هر تصمیمی را رها کنم و در مورد آن نظر بدهم. به خصوص بعد از اینکه توانست تیم را بدون شکست در اوج نگه دارد و افکار او را برانگیخت.

دیدگاهتان را بنویسید